Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til en god mascara som krøller vippene, gir volum og lengde? 

Sliter med og finne min all time favourite mascara noen som har tips?

Anonymkode: 1a40e...b9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt bemefit som roller lash mascarahttps://www.benefitcosmetics.com/us/en/product/roller-lash

og maybelin sin lash sensational mascara https://loco.no/maybelline-lash-sensational-mascara-black?gclid=EAIaIQobChMIjPXUysvI3wIVRuaaCh0RBQerEAQYASABEgIz4fD_BwE 

Liker kanskje benefit sin hakket bedre men bruker som oftest den fra maybellin med tanke på pris og tilgjengelighet!

liker begge to veldig godt 

Skrevet

Chanel le volum de chanel! 

Skrevet

Går alltid tilbake til Max Factor False lash effekt.  Brukt den i over 10 år.  Gir både lengde, tykkelse, definisjon også verken drysser den eller lager skygge under øynene. 

Max Factor False Lash Effect Mascara Black

Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Chanel le volum de chanel! 

Synest denne var oppskrytt. Dyr(jeg betalte kr 325,-) og gav lite volum i grunn. Den var veldig pigmentert, men tykk i konsistensen.

Da vil jeg heller anbefale Boombastic maskara fra Gosh. Den gjorde vippene mye tydeligere.

Skrevet

Isadora build up er den beste! 

Anonymkode: ed877...962

Skrevet
6 timer siden, Raptuza skrev:

Synest denne var oppskrytt. Dyr(jeg betalte kr 325,-) og gav lite volum i grunn. Den var veldig pigmentert, men tykk i konsistensen.

Da vil jeg heller anbefale Boombastic maskara fra Gosh. Den gjorde vippene mye tydeligere.

På meg gir den masse volum, jeg får mye fyldigere og lange vipper. 

Skrevet

Har brukt bare Maybelline i 20 år. Har prøvd andre innimellom, men de jeg har prøvd er tynne og rare i forhold. Det har mye å si hva slags vipper man har i utgangspunktet da. Det hender mine er litt bustete og da blir det uansett bustete. Bruker alltid vippetang, for ellers står de rett nedover og ser mindre og rare ut. 

Anonymkode: ec842...925

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt bare Maybelline i 20 år. Har prøvd andre innimellom, men de jeg har prøvd er tynne og rare i forhold. Det har mye å si hva slags vipper man har i utgangspunktet da. Det hender mine er litt bustete og da blir det uansett bustete. Bruker alltid vippetang, for ellers står de rett nedover og ser mindre og rare ut. 

Anonymkode: ec842...925

Maybelline har sikkkert 10 forskjellige maskaraer.  Hjelper ingen hvis jeg sier jeg bruker Loreal-maskara.  Loreal produserer sikkert 20 stykker. 

Skrevet

Den perfekte mascaraen har jeg ikke funnet enda, men den jeg som oftest bruker er Max Factor Masterpiece vannfast brunsvart.

Fordelen er at den klumer ikke, sitter godt uten å drysse, og fjernes lett med sminkefjerner for vannfast sminke, eller matoljer. Ulempen for meg er fargen. Jeg foretrekker lysere brun, rødbrun eller plommerfarget. Det er vanskelig å finne mascaraer som ikke er for mørke. 

Skrevet

Bruker bare lanecome hypnose. Men merker at jeg egentlig reagerer litt på den også så skulle hatt en mer allergivennlig. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Den beste mascaraen jeg har prøvd er Diorshow blackout.

AnonymBruker
Skrevet
On 12/31/2018 at 12:07 AM, AnonymBruker said:

Isadora build up er den beste! 

Anonymkode: ed877...962

Den sverter helt usannsynlig mye på meg. Resultatet den gir er veldig fint, da, så det er synd den ikke sitter.

Den som gir absolutt finest resultat for meg er nok L'oréal Voluminous x5. Dessverre sverter også denne litt for meg, siden jeg har litt oljete øyelokk, men dersom du ikke har det problemet er den verdt å prøve.

Akkurat nå er favoritten Makeup Mekka 5XL Volume Mascara.

Anonymkode: 40632...187

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den sverter helt usannsynlig mye på meg. Resultatet den gir er veldig fint, da, så det er synd den ikke sitter.

Den som gir absolutt finest resultat for meg er nok L'oréal Voluminous x5. Dessverre sverter også denne litt for meg, siden jeg har litt oljete øyelokk, men dersom du ikke har det problemet er den verdt å prøve.

Akkurat nå er favoritten Makeup Mekka 5XL Volume Mascara.

Anonymkode: 40632...187

Har også hatt en Isadora-mascara som svertet utrolig mye.  Ikke prøvd det merket i maskara siden.  

AnonymBruker
Skrevet
På 30.12.2018 den 23.48, Peonjenta skrev:

Går alltid tilbake til Max Factor False lash effekt.  Brukt den i over 10 år.  Gir både lengde, tykkelse, definisjon også verken drysser den eller lager skygge under øynene. 

Max Factor False Lash Effect Mascara Black

Samme her!😄

Anonymkode: 495d1...bbf

Skrevet

Liker veldig godt Lancôme sin Doll Eyes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...