Sliten&kjørt52 Skrevet 3. januar 2019 #21 Skrevet 3. januar 2019 (endret) HELT Enig i det ... -men noen ganger... https://www.biltema.no/verktoy/sveising/beskyttelsesutstyr-til-sveising/sveisehansker-2000041876 a. Endret 3. januar 2019 av Sliten&kjørt51 Facts... 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #22 Skrevet 3. januar 2019 Ville heller prøvd å vaske med en klut først og se om du får det bort. Dårlig idé å ta med katten inn i dusjen. Katten kommer til å bli helt hysterisk og gjerne begynte å klarte på deg. De fleste katter HATER vann, men må man så man. Hver 2 sammen ellers blir det vanskelig Anonymkode: 0e97e...f13 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #23 Skrevet 3. januar 2019 Å derfor bør man venne katter til vann fra de er små. Det er ikke vanskelig bare man gidder å bruke tid på det. Så slipper man en katt med dødsangst når den først må dusjes Anonymkode: 51a5e...200 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 3. januar 2019 #24 Skrevet 3. januar 2019 (endret) SeriøsT Spm... klarer du det... EVT. Triks ... VIL Seff. dyr bare Vel ... a. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å derfor bør man venne katter til vann fra de er små. Endret 3. januar 2019 av Sliten&kjørt51
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #25 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev: SeriøsT Spm... klarer du det... EVT. Triks ... VIL Seff. dyr bare Vel ... a. For helvette kan du skrive som et vanlig oppegående menneske? Anonymkode: 51a5e...200 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #26 Skrevet 3. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For helvette kan du skrive som et vanlig oppegående menneske? Anonymkode: 51a5e...200 Enig. Orker ikke å lese hva han skriver når han ikke gidder å skrive ordentlig. Skriver som en 14 åring Anonymkode: 0e97e...f13 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #27 Skrevet 3. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Orker ikke å lese hva han skriver når han ikke gidder å skrive ordentlig. Skriver som en 14 åring Anonymkode: 0e97e...f13 En 14 åring skriver bedre. Det der er bare et håpløst forsøk på å realisere seg selv som kunstnerisk skribent eller noe annet tull. Å moderatorene gjør ikke en pøkk. Anonymkode: 51a5e...200 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #28 Skrevet 3. januar 2019 11 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: SeriøsT Spm... klarer du det... EVT. Triks ... VIL Seff. dyr bare Vel ... a. Ikke meg du siterte, men jeg skrev noe lignende tidligere i tråden.. når de er små gjør de ikke like mye motstand. Etter min erfaring blir de bare litt forvirret og utålmodige av dusjen. Pass på at vannet ikke er for kaldt og begynn med lite vann i kranen (ikke full futt/styrke med en gang). Dusjer selv i samme temperatur. De første gangene holder det at katten blir våt, bare så de lærer at de slipper ut etterhvert. Tror jeg dusjet min eldste en gang i måneden i starten. Han er langhåret, så jeg så for meg at han kom til å trenge det. Minstepus var litt mere hyper så det ble ikke så ofte med henne. Det er sikkert derfor at han liker det bedre, men det kan også bare være tilfelle. Anonymkode: 36d19...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå