Gå til innhold

16 THINGS A MAN SHOULD NEVER EVER HAVE IN HIS HOME

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bachelors, this is for you! Just because you live by yourself doesn't mean your home has to look like a frat house. We tapped some of our favorite designers to tell us what men should never EVER have in their bachelor pad.
https://www.elledecor.com/design-decorate/interior-designers/tips/a6742/men-never-ever-have-at-home/

Er dere enige med denne listen ?

Anonymkode: b24a5...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååå glad jeg er en dame så jeg kan ha både fargede håndklær, leker og akvarium om jeg vil. :fnise: 

Noen gode tips er det jo på den lista, men en del dumheter også. F.eks. akvarium - hva er galt med det? Og fordommene florerer: "4. Video games AND the beanbag chairs you play them in. We know, this one hurts, but hear us out. "There is no bigger sign of a slouch than a gaming station," says Allen." Trodde vi hadde kommet forbi klisjeen om at alle gamere marinerer i sin egen svette i kjelleren hos mamma for flere år siden ... 

Anonymkode: a7c35...332

• Liker 6
Skrevet

Mange ting eg kanskje hadde tenkt at "det må ut", men farga handkle? Det går fint for meg 😜 akvarium også :) 

litt kleint dersom soverommet ser ut som eit sexrede, så eksempelet på senga i  syntes eg personlig var grusom 🙈

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Sååå glad jeg er en dame så jeg kan ha både fargede håndklær, leker og akvarium om jeg vil. :fnise: 

Noen gode tips er det jo på den lista, men en del dumheter også. F.eks. akvarium - hva er galt med det? Og fordommene florerer: "4. Video games AND the beanbag chairs you play them in. We know, this one hurts, but hear us out. "There is no bigger sign of a slouch than a gaming station," says Allen." Trodde vi hadde kommet forbi klisjeen om at alle gamere marinerer i sin egen svette i kjelleren hos mamma for flere år siden ... 

Nei, det er bare de som gamer selv som syns det er en klisje. Vi andre lar oss fremdeles skremme av sånt. Om jeg kom hjem til en voksen mann med masse gamingutstyr hadde jeg snudd i døra.

• Liker 7
Skrevet

Enig i at bilde av foreldrene ikke har noe på et soverom å gjøre, men ellers var det der bare tull 😛 

• Liker 3
Skrevet

Ganske latterlig liste. Hadde vært gøy å sett tilsvarende om damer! Tipper «HOME» figurer/bokstaver og veggord/inspirasjonspostere hadde vært høyt på lista!

• Liker 5
Skrevet

Greit at ikke plastplanter ser spesielt bra ut, og at det finnes få unnskyldninger for å til stadighet ha en massevis av skittent bestikk og tallriker i vasken, men får da være grenser til dåseri...

Jeg tror jeg hadde valgt å invitere en gjeng med hoggorm på "nach", før jeg hadde vurdert en kaffe med en disse gjezzzene som uttalte seg om hva folk "ALDRI" burde ha i egen leilighet, for å si det slik... 

Make it 17! Syttende blir da :  Super-prippe "fÆsjon-designere" ...

Litt OT, men hvordan endte du opp på dette "skriveriet" fra sommeren 2014, TS?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

akvarium er harry..... beanbags også, jalla 

Anonymkode: aaac9...719

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, summerrain skrev:

Ganske latterlig liste. Hadde vært gøy å sett tilsvarende om damer! Tipper «HOME» figurer/bokstaver og veggord/inspirasjonspostere hadde vært høyt på lista!

hahaha ja fysj få det vekk! 

Skrevet

Bestemmer ikke menn hvordan de skal ha det selv? At en ikke bør ha bilder av foreldre på soverommet gjelder vel begge kjønn. Damer er jævli diskriminerende iblant. Som om vi skal bestemme både interiør og klær og ja... teit

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

akvarium er harry..... beanbags også, jalla 

Harry å ha katt eller hund også? 

Anonymkode: dbc39...5db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye jeg kan si meg enig i, mens andre ting er det reneste vås: f.eks hvis fargede håndklær hadde vært så ekstremt forbudt, hvorfor i alle dager er det da ekstremt mye større utvalg av fargede enn av hvite håndklær? 

Anonymkode: a0b91...df3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 12/30/2018 at 10:50 PM, AnonymBruker said:

Bachelors, this is for you! Just because you live by yourself doesn't mean your home has to look like a frat house. We tapped some of our favorite designers to tell us what men should never EVER have in their bachelor pad.
https://www.elledecor.com/design-decorate/interior-designers/tips/a6742/men-never-ever-have-at-home/

Er dere enige med denne listen ?

Anonymkode: b24a5...160

A real man would never let anyone else tell him what he can, or cannot, have in his own home. 

Anonymkode: 0c161...6b0

AnonymBruker
Skrevet
På 1.1.2019 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Det er mye jeg kan si meg enig i, mens andre ting er det reneste vås: f.eks hvis fargede håndklær hadde vært så ekstremt forbudt, hvorfor i alle dager er det da ekstremt mye større utvalg av fargede enn av hvite håndklær? 

Anonymkode: a0b91...df3

Fordi hvit bare kommer i hvit? 😂

Anonymkode: 2472a...424

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hvit bare kommer i hvit? 😂

Anonymkode: 2472a...424

Neida, hvit kommer i flere tykkelser, størrelser og med flere typer innvevde mønstre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...