AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 En sjokoladekake jeg lagde for 5-6 dager siden ca , jordbæret oppå hadde fått litt mugg på etter at kakestykkene har stått i boks i kjøleskapet. Er selve kaken muggen eller kan jeg spise den om jeg tar vekk jordbæret med mugg? En smaksprøve gir ingen smak av mugg men smaker man det blant så mye sjokolade og krem uansett da? Håper noen kan hjelpe! Anonymkode: 5b93c...854
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 Jeg hadde ikke spist. Men det er nok fordi bare tanken av mugg i nærheten av det jeg skal spise gjør meg kvalm. Anonymkode: 17a2e...ba9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Jeg spiste halve. Foreløpig ikke dårlig men vet ikke om jeg tør å spise resten Jeg skjærte av hele delen jordbærene var på så den delen ligger igjen i boksen. Hadde normalt sett kasta alt i søpla men hadde gleda meg siden jeg våkna i dag å spise den kaka lol Anonymkode: 5b93c...854
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Bare å ta av jordbærene, så kan du spise kaka. Sjokoladekake holder seg mye lengre enn bær. Du skulle ha fjernet bærene før du satte den i kjøleskapet. Anonymkode: 16ed9...1b7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå