AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Del Skrevet 30. desember 2018 Står jo at du tjener på alle kjøp, men avslår de hvis du kjøper hos SAS liksom? følger de med på slik? kjøp er kjøp.... jeg vet man ikke får cashpoints av å reise med SAS selvfølgelig. Anonymkode: aed20...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Del Skrevet 31. desember 2018 Ja det gjør man. Så da får du både eurobonus på billetten og cashpoints på betalingen. Anonymkode: f1617...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Del Skrevet 31. desember 2018 Jeg lurte faktisk på det selv,men det er ingen unntak med Norwegian kortet. Jeg har også Coop MasterCard,og der får man ikke bonus ved f eks kjøp hos Kiwi fordi det blir en konkurrent. Men altså ikke slik med Norwegian kortet. Anonymkode: b1b79...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Del Skrevet 31. desember 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Ja det gjør man. Så da får du både eurobonus på billetten og cashpoints på betalingen. Anonymkode: f1617...aa0 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg lurte faktisk på det selv,men det er ingen unntak med Norwegian kortet. Jeg har også Coop MasterCard,og der får man ikke bonus ved f eks kjøp hos Kiwi fordi det blir en konkurrent. Men altså ikke slik med Norwegian kortet. Anonymkode: b1b79...a30 Dette stemmer ikke lenger. Reglene ble nylig endret så du ikke lenger opptjener cashpoints ved bestilling hos andre flyselskaper. https://www.banknorwegian.no/c/kundeservice/spoersmaal-og-svar/jeg-har-ikke-faatt-riktig-antall-cashpoints/ Anonymkode: e7d7b...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #5 Del Skrevet 31. desember 2018 Man får minus. Fikk nylig selv et Bank Norwegian-kort. Første kjøpet jeg gjorde var en flybillett hos et annet selskap. Nå skylder jeg 1200 cashpoints. Anonymkode: f3fec...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #6 Del Skrevet 31. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man får minus. Fikk nylig selv et Bank Norwegian-kort. Første kjøpet jeg gjorde var en flybillett hos et annet selskap. Nå skylder jeg 1200 cashpoints. Anonymkode: f3fec...87e øøøøh..skylder dem 1200 kr altså?? Anonymkode: aed20...7e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 1. januar 2019 #7 Del Skrevet 1. januar 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Man får minus. Fikk nylig selv et Bank Norwegian-kort. Første kjøpet jeg gjorde var en flybillett hos et annet selskap. Nå skylder jeg 1200 cashpoints. Anonymkode: f3fec...87e Det her er jo bare tull. Man går ikke i minus i CP av å kjøpe billetter av et annet selskap med Norwegian bankkort. Du får selvfølgelig en kredittkortregning som må betales, men denne har ikke noe med cashpointsaldoen å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Del Skrevet 1. januar 2019 1 hour ago, Duckie said: Det her er jo bare tull. Man går ikke i minus i CP av å kjøpe billetter av et annet selskap med Norwegian bankkort. Du får selvfølgelig en kredittkortregning som må betales, men denne har ikke noe med cashpointsaldoen å gjøre. Hehe, overraskende mange som ikke vet at ting kjøpt på kreditt også må betales, ja. 😃 Jeg kan forøvrig endelig finne kortet frem fra skuffen igjen, der det havnet da de satte ned prosenten til en halv ved kjøp over 100 000 i året. Nå kan jeg endeig få min ene prosent igjen. Men bruker et annet kort til å bestille reiser hos andre selskap. Forresten interessant hva som skjer med cashpoints dersom Norwegian skulle gå konkurs. Poengene kan jo kun brukes på reiser. Går kanskje Bank Norwegian med i dragsuget? Får håpe selskapet holder seg flytende, ingen vil vel tilbake til tiden med SAS-monopol og skyhøye priser. Anonymkode: e7d7b...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå