Gå til innhold

Flere enn meg som koser seg med Olsenbanden i julen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den hvor de skulle til syden, valborg og alle står der klare, jeg trodde faktisk nesten de skulle klare det 😂

Anonymkode: 47b9c...b1a

Skrevet
3 minutter siden, Guile skrev:

Olsenbanden er helmaks. Timet og tilrettelagt. 

Guille har helt rett:-)

Anonymkode: ff559...649

Skrevet
På 30.12.2018 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Har dere sett hvordan olsenbanden guttene som spilte dem ser ut i dag? Drit kjekke jo😍😍 De hadde også en reunion der de sang «valborg oh oh yeah yeah». Jeg smalt

Anonymkode: 04262...be3

Jeg måtte Google dem nå, men jeg ble litt skremt! 🙁 Syns alle tre var veldig søte/kjekke da de slo gjennom,og jeg er ca. like gammel som alle tre (er 28), men nå ser i hvert fall Benny og Egon direkte skumle ut. Kjell ser fortsatt søt ut da.

Anonymkode: 2fadc...9b3

AnonymBruker
Skrevet
På 30.12.2018 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Har dere sett hvordan olsenbanden guttene som spilte dem ser ut i dag? Drit kjekke jo😍😍 De hadde også en reunion der de sang «valborg oh oh yeah yeah». Jeg smalt

Anonymkode: 04262...be3

Olsenbandengutta er døde for lengst. :grine: De oppblåste sprellemennene du snakker om har ingenting med Olsenbanden å gjøre. Men Benny var ganske kjekk i de første filmene før han fikk den barten.

Anonymkode: 67a95...de8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Olsenbandengutta er døde for lengst. :grine: De oppblåste sprellemennene du snakker om har ingenting med Olsenbanden å gjøre. Men Benny var ganske kjekk i de første filmene før han fikk den barten.

Altså den originale Benny, Sverre Holm. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man sett det?

Anonymkode: e96dc...8f7

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får man sett det?

Anonymkode: e96dc...8f7

Tv2 og tv2 zebra har vist filmene i hele romjulen😊

AnonymBruker
Skrevet

Har stor sans for de gamle Olsenbandenfilmene jeg også, selv om det er lenge siden jeg har sett dem nå.Det er enkelte scener jeg aldri glemmer. Som f.eks i den første filmen, da Hermansen jakter på Olsenbanden, og løper inn på den lurvete stam-puben"Lefsa" og spør fyren bak disken: "Olsenbanden"??, hvorpå fyren bak disken svarer: "Nei, det har vi ikke". 😂 

Anonymkode: 42ebe...58c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har stor sans for de gamle Olsenbandenfilmene jeg også, selv om det er lenge siden jeg har sett dem nå.Det er enkelte scener jeg aldri glemmer. Som f.eks i den første filmen, da Hermansen jakter på Olsenbanden, og løper inn på den lurvete stam-puben"Lefsa" og spør fyren bak disken: "Olsenbanden"??, hvorpå fyren bak disken svarer: "Nei, det har vi ikke". 😂 

Haha, kongekommentar. 😂 jeg digger Hermansen! Lurer på om det finnes noen kriminalbetjenter som er som han, hehe. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, kongekommentar. 😂 jeg digger Hermansen! Lurer på om det finnes noen kriminalbetjenter som er som han, hehe. 

Ikke sant. Eieren av "Lefsa"  ville jo nødig røpe sine beste kunder. 😁 

Dette er også en konge-scene, synes jeg. Scenen kom etter at Olsenbanden hadde lurt søppelkjørerne til å gå opp med det gamle skapet, fordi de skulle stjele søppelbilen. 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk alle disse som DVD-filmer. 

Men det er ikke så ofte jeg ser noen av dem... 

Anonymkode: 9324a...d39

Skrevet

En av mine favorittscener er den hvor de er i Syden. Og Egon og Kjell går på strandpromenaden. Det kommer noen damer løpende etter Kjell og roper ; Karsten! Karsten! Hvorpå Kjell sier noe sånn som, de er helt gærne - de tror jeg er Karsten Byhring 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Hyachint31 skrev:

En av mine favorittscener er den hvor de er i Syden. Og Egon og Kjell går på strandpromenaden. Det kommer noen damer løpende etter Kjell og roper ; Karsten! Karsten! Hvorpå Kjell sier noe sånn som, de er helt gærne - de tror jeg er Karsten Byhring 😂

Kul scene, ja.😂 og den dama var i virkeligheten Karstens kone. Enke om hun fortsatt lever. 

AnonymBruker
Skrevet
På 31.12.2018 den 15.38, Brannslangen skrev:

Flott å se hvordan Oslo så ut før i tiden.

Og litt skremmende å se hvor fort demografien har endret seg.

For å være i tråden, jeg elsker Olsenbanden, mye pga det representerer noe jeg aldri får oppleve.

Anonymkode: b618f...5ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på disse filmene så mye,aldri vært fan men synes det er morsomt å se hvordan det var i oslo da de ble spilt inn.
Også veldig bra at TV2 nå sender de nye remastra utgavene i 16:9 format som kom på bluray i 2017. (bilde på ny vs gammel er som natt og dag)
De gamle dvd utgavene er så dårlig at hadde jeg de så hadde jeg solgt dem....eller gitt til fretex.

Anonymkode: 0b344...4f3

Skrevet

Det ble mye Olsenbanden på meg i jula ja, digger de filmene, likte de også godt da jeg var barn. :biggrin: Olsenbanden Jr. står jeg glatt over. 

• Liker 1
Skrevet
På 1.1.2019 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Altså den originale Benny, Sverre Holm. 

Sverre Holm var den hunken i den første Olsenbanden-filmen😍😍👌🏼

Anonymkode: b99bb...473

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...