Gå til innhold

Til de som har alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi har bursdag snart, og aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne i gave, hun fyller 22 år. Noen som har gode forslag hva man skal gi til "de som har alt"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Fondu-gryte. (Skrev det sikkert ikke rett nei. )

Gjest Catwoman
Skrevet

gavekort på aromaterapi el.?

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Catwoman. Gavekort på aromaterapi, massasje, hudpleie, manikyr eller lignende?

Gjest Anonymous
Skrevet
Venninna mi har bursdag snart, og aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne i gave, hun fyller 22 år. Noen som har gode forslag hva man skal gi til "de som har alt"?

Hadde jeg vært venninen din, så ville jeg blitt glad dersom du donerte pengene gaven skulle kostet til for eksempel Frelsesarmeen i mitt navn.

http://www.frelsesarmeen.no/pages/side_sid...esak.asp?nr=400

'I mitt navn' har ingen betydning, annen enn at den da kunne brukes i form av en gave 'fra' henne.

Dersom du absolutt må ha en gave å klemme og ta på, så kunne du gå til Sally Ann http://www.sallyann.no/ og kjøpt en fin pute, eller et fint skjerf. Eller kansje en gave eske, gavepapir og pakket inn en sjokolade.. Det er ikke så viktig hva det ville være. Men handler man hos Sally Ann går pengene til noe fint. Det ville kansje venninen din sette pris på?

Gjest Violetta
Skrevet

Kino eller teaterbilletter? Har hun barn så kan du gi henne klippekort på deg selv som barnevakt.

Jeg selv ønsker meg alltid gavekort. Herlig med penger som man kan bruke på seg selv med god samvittighet...

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noe hun brenner for ? Hester, data, jakt, tennis.... ?

Jeg vet at jeg ville ihvertfall blitt kjempeglad om jeg fikk noe som jeg kunne brukt til hobbyen/lidenskapen min.

Og gavekort på spa el (som allerede er nevnt) er jo også en deilig gave å få. :)

Skrevet

Eg synest det er kjekt å både gi og få tid sammen med dei eg er glade i. Feks har det blitt populært i min omgangskrets å gje "gavekort" på middag, som vil sei at mottakaren og givaren (ein kan og vere fleire som gir) avtalar eit tidspunkt for å gå ut og ete ein bedre middag. Ikkje så ofte ein tek seg råd til sånt, og så får ein tilbrakt nokre avslappande timar sammen. :-)

Den billigare varianten, som kan vere like bra, er at du inviterer til middag hos deg sjølv. Gjerne med god vin til, dessert etterpå, og kanskje ein videofilm?

Gjest lilletroll
Skrevet

Opplevelser er en flott gave synes jeg. Det ønsker jeg meg...alltid.....og opplevelser kan jo være alt fra kino til mer avanserte ting som mincruise e.l.

Skrevet

Thanks for mange gode svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...