AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #21 Skrevet 30. desember 2018 26 minutter siden, Tvist skrev: Dyrevernet er det ingenting som heter. Dyrebeskyttelsen eller en dyrevernsorganisasjon, eller dyrevernsnemda. Forskjellige ting, så litt vanskelig å vite hva man mener om man ikke er nøye med uttrykkene. Du tror ikke folk forstår hva som menes altså? Anonymkode: 6c5b9...881 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #22 Skrevet 30. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd det samme. Fant en katt og eierene meldte seg. De hadde katten i over to uker før jeg fikk en sms der di ønsket å levere han tilbake til meg for det virka ikke som om det var deres katt alikvell.. altså... det er ikke min katt heller... Jeg tror di kjørte han bort til meg igjen å slapp han ut utforbi døra mi. Noen folk er bare helt utrolige.. Anonymkode: 3c7b5...f9f Faen til folk.. Hva gjorde du med katten ? - ts. Anonymkode: 80250...e05 1
Tvist Skrevet 30. desember 2018 #23 Skrevet 30. desember 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ingen instans som heter dyrevernet, men det er Mattilsynet som har ansvaret for dyrevern. Så det offisielle dyrevernet går under et av mattilsynets. Anonymkode: f30fd...82f Stemmer, men hun som nevnte det mente bok ikke mattilsynet, men en dyrevernsorganisasjon.
wintergirl Skrevet 30. desember 2018 #24 Skrevet 30. desember 2018 (endret) 23 minutter siden, Tvist skrev: Stemmer, men hun som nevnte det mente bok ikke mattilsynet, men en dyrevernsorganisasjon. Hva så? Hører det mye her jeg bor. Er det så viktig egentlig? Denne tråden handler om en katt. Hvis dette er viktig for deg så lag en egen tråd da vel. Endret 30. desember 2018 av wintergirl
Tvist Skrevet 30. desember 2018 #25 Skrevet 30. desember 2018 6 minutter siden, wintergirl skrev: Hva så? Hører det mye her jeg bor. Er det så viktig egentlig? Denne tråden handler om en katt. Hvis dette er viktig for deg så lag en egen tråd da vel. Bare nevnte det...
MissPierce Skrevet 30. desember 2018 #26 Skrevet 30. desember 2018 Kontakt den lokale Dyrebeskyttelsen din og forklar hva som har hendt. Si at katten tydelig trenger å sjekkes av veterinær, men at du ikke har mulighet til å ta den kostnaden, men at du kan være fosterhjem for den. Har selv hatt en sånn avtale med noen kattunger som ble funnet dumpet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå