Gå til innhold

Når begynte Game of Thrones å bli dårlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Serien gikk fra å være ekstremt bra til å bli bra etter sesong 2.

Anonymkode: 62c7a...e13

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som sier at Game of Thrones er blitt dårlig er folk som ikke har peiling.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tapte seg etter sesong 5.... tok seg på litt sist sesong. Men mye tid kastet bort på kjedelig prat. 

Anonymkode: e6ac7...1ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg vil ha mere white walkers :)

Anonymkode: 91809...9b8

Hvorfor vil du ha mer av de?

Anonymkode: 2d3ef...3d7

Skrevet

I første episode.

Anonymkode: cae12...8be

Skrevet

Game of thrones gjorde noe med meg som menneske og jeg var helt i villrede første gang jeg så alt, var helt merkelig. Elsket/elsker den så mye. Skjønner ikke at folk kan si den tapte seg etter sesong 5, jeg synes at episode 1 i sesong 6 er noe av det sykeste jeg har sett. 

Men jeg synes faktisk ikke at sesong 7 var like ekstraordinær 

• Liker 2
Skrevet

Alle sesongene har hatt sine høydepunkter, men jeg syntes sesong 5-7 har hatt noen nedturer. Blant annet hvordan de tok for seg Sandslangene og Ellaria, i tillegg til det med Sansa og Ramsay. Men bortsett fra det har GOT alltid vært bra. Jeg er veldig spent på sesong 8!

Skrevet

Game Of Thrones har blitt så populært at veldig mange ser på, det betyr også at fjortiser og andre ser på, og nå er det blant disse "kult" å si at GoT har blitt dårligere. Har lyst til å himle med øynene når flere skal si det fordi det liksom er så kult, når jeg spør hvorfor det har blitt dårlig får jeg bare tåpelige svar tilbake, altså folk sier det bare for å si det. Det som går igjen er at det går så fort. Eh, vi har brukt flere sesonger på å komme hit vi er nå, vi har sett historene og karakterutviklingene og nå skal ting avgjøres. 

Anonymkode: 1bf17...97d

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Game Of Thrones har blitt så populært at veldig mange ser på, det betyr også at fjortiser og andre ser på, og nå er det blant disse "kult" å si at GoT har blitt dårligere. Har lyst til å himle med øynene når flere skal si det fordi det liksom er så kult, når jeg spør hvorfor det har blitt dårlig får jeg bare tåpelige svar tilbake, altså folk sier det bare for å si det. Det som går igjen er at det går så fort. Eh, vi har brukt flere sesonger på å komme hit vi er nå, vi har sett historene og karakterutviklingene og nå skal ting avgjøres. 

Anonymkode: 1bf17...97d

Helt enig.

Skrevet
På 5.1.2019 den 18.23, AnonymBruker skrev:

Siden de er en del av verdenen i bøkene så passer de inn.

Anonymkode: 1adbb...d18

Selv om det er i bøkene så synes ikke jeg det passer inn. Plutselig sånne «magiske» og overnaturlige zombie greier i en verden av mennesker i «oldtiden» hvor det meste handler om karakterer, drama mellom familier osv. blir liksom som om walking with the drar kræsja serien. Hadde de hatt rare våpen osv hadde det passet bedre, men det er liksom ikke det heller. Synes hele white walkers-opplegget er snodig. 

Anonymkode: fabbe...8aa

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv om det er i bøkene så synes ikke jeg det passer inn. Plutselig sånne «magiske» og overnaturlige zombie greier i en verden av mennesker i «oldtiden» hvor det meste handler om karakterer, drama mellom familier osv. blir liksom som om walking with the drar kræsja serien. Hadde de hatt rare våpen osv hadde det passet bedre, men det er liksom ikke det heller. Synes hele white walkers-opplegget er snodig. 

Sorry, walking dead* skulle det stå. 

Skrevet

Hvorfor ble en så messed up serie laget? 

Det er vel spørsmålet. 

Anonymkode: dd4dc...734

Skrevet

Sesong 1, episode 1.
Jeg tvang meg gjennom sesong 3, så sluttet jeg.. Jeg sovnet av serien 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...