Dru Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Hvis vi overtaler alle til å bruke Opera, så slipper vi modder å fikse på linker. Hadde det vært en ide?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Pøh! Jeg sverger til fri programvare . (Samme hvor dårlig det er ).
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 :klø: Jeg forstod ikke dette? For å forstå dette forutsetter det at man ikke har noe liv.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Herregud ja, Opera Winfrey selvfølgelig Har ikke noe liv jeg heller da :o Trodde det var snakk om et eller annet bilde program
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Hehe, har hverken med Opera Winfrey, eller Dr. Phil å gjøre for den saks skyld. Opera er et (bedre) alternativt program for å vise web-sider enn den som følger med windows (Internet Exporer). For å misjonere litt kan du laste den ned fra www.opera.com
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #10 Skrevet 3. april 2005 Hvis vi overtaler alle til å bruke Opera' date=' så slipper vi modder å fikse på linker. Hadde det vært en ide?[/quote'] Jeg bruker IE, Opera og Firefox så det er ok det :-) Men jeg er MS gutt, og tilhenger av IE først som sist :-)
Dru Skrevet 3. april 2005 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2005 Jeg rører ikke IE med mindre jeg er helt nødt til det. Poenget var bare at Opera har en annen (og etter mitt skjønn bedre) måte å vise nettsider på, slik at jeg aldri oppdager forskyvninger i sidene på grunn av lange linker. Derfor faller det meg aldri inn å fikse de heller.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. april 2005 #12 Skrevet 3. april 2005 Når vi er inne på dette med moderering... Jeg prøvde febrilsk å lete i reglementet etter noe som gjorde Kafkas innlegg ureglementært, men fant ingen ting. Jeg synes moderatorene bør se om man kan legge inn en regel som forbyr innlegg av den type Kafka hadde her.
Dru Skrevet 3. april 2005 Forfatter #13 Skrevet 3. april 2005 Jeg synes moderatorene bør se om man kan legge inn en regel som forbyr innlegg av den type Kafka hadde her. Jeg trodde da vi hadde en knagg å henge sånne innlegg på, men jeg tok visst feil. Vi mangler en delsetning en plass. "(...) eller innlegg som på annen måte kan oppfattes som støtende." Kunne det vært noe? (Og for de som måtte føle seg usikre nå, så presiserer jeg at jeg på ingen måte skriver dette som moderator. *helgarderer*)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. april 2005 #14 Skrevet 3. april 2005 Vi mangler en delsetning en plass. "(...) eller innlegg som på annen måte kan oppfattes som støtende." Kunne det vært noe? Det var akkurat den setningen jeg lette etter. Lurer på om jeg skal sende en PM til Hege
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #15 Skrevet 3. april 2005 Derfor faller det meg aldri inn å fikse de heller. Men inntill den dagen hvor alle bruker Opera, så ville det jo sikkert vært fint om det nå og da falt deg inn alikevel :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #16 Skrevet 3. april 2005 Når vi er inne på dette med moderering... Jeg prøvde febrilsk å lete i reglementet etter noe som gjorde Kafkas innlegg ureglementært, men fant ingen ting. Jeg synes moderatorene bør se om man kan legge inn en regel som forbyr innlegg av den type Kafka hadde her. At jeg er 'MS' gutt? Det er i såfall alfor mange hundre tusen kroner, og sene kvelder - for ikke å snakke om certs unna til at jeg endrer med det første
Dru Skrevet 3. april 2005 Forfatter #17 Skrevet 3. april 2005 Men inntill den dagen hvor alle bruker Opera, så ville det jo sikkert vært fint om det nå og da falt deg inn alikevel :-) Men jeg ser ikke at det trengs, så derfor tenker jeg heller ikke over at andre ser at det trengs. Det er jo det som er det fine for meg iallfall.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. april 2005 #18 Skrevet 3. april 2005 At jeg er 'MS' gutt? Det er i såfall alfor mange hundre tusen kroner, og sene kvelder - for ikke å snakke om certs unna til at jeg endrer med det første Usj, Billy Boy.... :-x
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #19 Skrevet 3. april 2005 Men jeg ser ikke at det trengs, så derfor tenker jeg heller ikke over at andre ser at det trengs. Det er jo det som er det fine for meg iallfall. 'Først meg selv, så meg selv' Nei nå måtte jeg le
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #20 Skrevet 3. april 2005 Usj, Billy Boy.... :-x Blås, ms-networking rulerer i mine øyne Men for all del, ukjent for unix plattform er jeg heller ikke. Mac er flott nok, men litt kjedelig dersom man ønsker å 'gjøre noe' innenfor gitte rammer man jobber med. Jeg gleder meg til lansering av ny ms-plattform. Spennende om ikke annet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå