Gå til innhold

Han vil vente med å fortelle om forlovelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren forlovet oss for noen dager siden. Vi bor et godt stykke unna foreldrene våre og må ta fly for å besøke de. Jeg ringte faren min i dag for å fortelle han dette. Han ble kjempeglad på våre vegne og gratulerte oss. Samboeren min ble ganske irritert på meg da han mente at det var feil gjort av meg. Han vil at vi skal si det når vi møter de neste gang siden det er så stort, noe som ikke er før om tre måneder. Jeg syns dette er vanskelig da jeg gjerne vil dele dette med familien min nå. Er det så galt? Er det andre som fortalte på telefon eller lignende om forlovelsen? 

Anonymkode: 8b3b0...9bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortalte om graviditet per tlf. Helt greit.

Anonymkode: 4f124...151

• Liker 8
Skrevet

La meg gjette, det var du som fridde?

Anonymkode: f9670...836

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette, det var du som fridde?

Anonymkode: f9670...836

Nei. Han fridde etter at vi hadde snakket løst om bryllup i et halvt år. Jeg har på ingen måte presset. Han tok det opp første gang. 

Anonymkode: 8b3b0...9bf

Skrevet

Jeg fortalte på telefon:)

Anonymkode: 938f9...f8d

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å holdt det hemmelig i tre måneder. Ja, jeg hadde ventet om det var snakk om noen dager, og ja, jeg ville helst sagt det personlig, men sånn er det en gang når man bor langt unna familien.

"Hvordan går det med dere da." Nei, alt som før 🙄

• Liker 5
Skrevet

Rart hvordan "Han vil fortelle om forlovelsen ansikt til ansikt."  blir "Han vil vente med å fortelle om forlovelsen" når du skal lage tråd, TS. Allerede i trådtittelen vrir du på sannheten for å krisemaksimere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 31.12.2018 den 15.03, guttemann skrev:

Rart hvordan "Han vil fortelle om forlovelsen ansikt til ansikt."  blir "Han vil vente med å fortelle om forlovelsen" når du skal lage tråd, TS. Allerede i trådtittelen vrir du på sannheten for å krisemaksimere.

Er det vriding av sannheten? Han ønsker jo å vente med å fortelle om forlovelsen.......?

Anonymkode: 72bd7...179

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så "stort" 😂 Det er jo bare snakk om en ring.

Anonymkode: dc28b...c21

Skrevet

Kan ikke han gjøre som han vil med sin familie og så gjør du som du vil med din? Jeg tenker at verken det ene eller det andre er rett eller feil her, men at dere begge må gjøre det dere er mest komfortabel med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke ventet med å fortelle noe så stort. Hvis han ville at du skulle holde det hemmelig burde han heller ventet med å fri til rett før dere skulle treffe familien igjen

Anonymkode: ed379...e89

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner dere begge. Jeg hadde også villet fortelle det til hele verden og rope det ut med en gang men det er samtidig veldig spesielt og stort så å fortelle det face to face føles kanskje ekstra spesielt for den som forteller det. Men tre måneder det er for lenge å vente syntes jeg! Hvor lenge til tenker han at bryllupet skal være da? Håper han ikke drøyer der også..

Anonymkode: d11a4...dc8

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner dere begge. Jeg hadde også villet fortelle det til hele verden og rope det ut med en gang men det er samtidig veldig spesielt og stort så å fortelle det face to face føles kanskje ekstra spesielt for den som forteller det. Men tre måneder det er for lenge å vente syntes jeg! Hvor lenge til tenker han at bryllupet skal være da? Håper han ikke drøyer der også..

Anonymkode: d11a4...dc8

Jo det er en stund til bryllupet, men det ønsker vi begge. Økonomien kommer til å være stram i noen år og vi vil vente til begge kan bidra til å betale for det. 

Anonymkode: 99080...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...