AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Liker ikke jobben min. Trives ikke i fagfeltet jeg akkurat har utdannet meg innen. Er det innafor å søke helt andre jobber? Er så frustrert....... Anonymkode: f3930...a01
Brevkniven Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Det er helt innafor å søke andre jobber om du mistrives i jobben din. Men hvor lenge har du hatt nåværende stilling? Du skriver du akkurat har utdannet deg innen feltet. Noen ganger må det gå litt tid før man føler man mestrer jobben. Er det noe du kan endre på for å trives bedre? Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden, men om mistrivelsen er veldig stor er det nok bedre for jobben og deg at du finner noe annet. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke jobben min. Trives ikke i fagfeltet jeg akkurat har utdannet meg innen. Er det innafor å søke helt andre jobber? Er så frustrert....... Anonymkode: f3930...a01 Selvsagt er det innafor! Anonymkode: aff4f...1b3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Ja selvsagt. Jeg ventet og ventet selv for "alle" sa det ble bedre. Har holdt ut i fem år nå og hater HATER jobben. Det har ødelagt mye av livet mitt privat til og med, for man blir utslitt av å gjøre noe man misliker så mye hver dag. Prøver og få andre jobber nå. Men det er lettere sagt enn gjort, de fleste krever utdanning og når man har utdanning innen noe man ikke vil jobbe som er det vanskelig.. Anonymkode: 57773...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå