Gå til innhold

Sår og vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter sex. Kommer tilbake hver gang. Har Diflucan her hvis det er sopp, men er så redd for kvalme som bivirkning. Har smurt på Brulidine sårsalve, men svir enda.

Anonymkode: 9f005...2ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Anonymkode: 9f005...2ff

Skrevet (endret)

Hei! Synd ingen har svart deg enda. Jeg var hyppig plaget med det, fikk noen gode sopptabletter som gjorde susen. Jeg hadde brukt canesten tidligere, og tenkt at underlivet mitt bare gjorde så vondt til vanlig. Endte opp med å dra til gynekolog, hvor jeg fikk beskjed om at soppen satt inni og ikke utenpå hos meg. Derfor var det kun tablettene som tok knekken på soppen min. (Husker dessverre ikke hva de het). Kløen og svien ga seg etter 3 dager. I etterkant har jeg brukt vivag tabletter for å opprettholde pH verdien i underlivet og ikke hatt sopp siden, over ett år siden! 😊

Endret av Anonymjente123
Skrevet

Skal sies at jeg fikk en veldig sterk soppkur, fordi det var såpass ille. Slimhinnene mine var kjempe såre, og det var vondt å ha i den minste tampongen. Vil anbefale deg å dra til gynekolog om det ikke gir seg med soppkrem. Jeg er bare 19, så dro på helsestasjon og fikk gratis gynekolog sjekk. Verv ikke hvor gammel du er? 😊

Skrevet

Høres ikke helt ut som sopp hvis det ''bare'' er sårhet og ''bare'' kommer etter sex? Skriver ''bare'' i hermetegn fordi jeg vet hvor utrolig vondt og irriterende det kan være. 

Bruker du kondomer når du har sex? Kan hende du reagerer på lateks f.eks. Eller glidemiddel, kanskje du reagerer på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...