AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Et litt merkelig spørsmål, men dere som har kjøpt sett med bøker som kommer i papp"bokser", altså en samlerutgave, har dere bøkene med pappen rundt i hylla? Jeg har akkurat lest ut et sett med Harry Potter bøker jeg fikk, men jeg får ikke bøkene inni boksen igjen, den ene stikker alltid litt ut og det ser ikke noe pent ut 😕 Anonymkode: e10b0...2f6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Det har jeg. Om boksen er fin sånn som mange Harry Potter bokser så har jeg den snudd så bildet bak og ikke bøkene synes. Anonymkode: 303d8...134
Duckie Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 Jeg kaster alltid pappen rundt. Spesielt pocket blir håpløse å skvise på plass inn i esken igjen, litt enklere med hardbacks. Hadde en fin trekasse rundt en bokserie, men får ikke bøkene inn i den igjen, så den bruker jeg til noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Det har jeg. Om boksen er fin sånn som mange Harry Potter bokser så har jeg den snudd så bildet bak og ikke bøkene synes. Anonymkode: 303d8...134 Kanskje jeg bare skal snu boksen uten bøkene i, som blir nevnt under her så har jeg pocket bøker og får de ikke inn i esken igjen 🙈 Anonymkode: e10b0...2f6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 Ja, setter den inn i boksen. Og denne overskriften måtte jeg lese mange ganger, nå var jeg overbevist om at noen hadde fått bøker pakket i en bokser til jul. Ingenting kunne vært mer typisk kg. 😂 Anonymkode: c0b86...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå