Thomasine Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Hei. Skal male en vegg i spisedelen vår. Har Marrakesh i dag som passer godt, men litt lei den nå... Vi har mørkebrune skapdører der det skal males (spisedelen), men da vi har åpen kjøkkenløsning vil vi se denne delen i stua og. Tenker på fargen Balanse (grønnblå) - https://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/2930006248601791_Interior.aspx Vil gjerne høre fra noen som har malt med denne fargen? Er usikker på om den blir veldig mørk? Og er det fint med grønne planter til...har endel av dem...;) Alle møblene våre er mørke, men vi har lyst gulv.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Balanse er veldig fin. Om den vil passe his deg er vanskelig å si uten å ha sett bilder (og det er jo uansett et spørsmål om smak og behag). Anonymkode: a684c...02b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 jeg har smaragdgrønn, som er ganske lik balanse. Kjempefornøyd! fantastisk fint med grønne planter til. Anonymkode: 7d7a2...24a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Hva med varmere grønn? Hvilken farge har du på gulvet? Jeg elsker Organic green og evergreen 💚 De er nydelige til gulnet eikegulv, eller teak. Selv har jeg en lysere variant av Balanse i hele stuen, men skulle gjerne fått varmere. Anonymkode: 28b25...903
Thomasine Skrevet 30. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2018 Vet det er snakk om "smak og behag"...;) Men er fint med tips og råd likevel... Vi har hvitkalket eik på gulvet...ikke gulskjær i det hele tatt. Jeg vil ikke ha ren grønn eller ren blå...elsker petrolblå og tenkte Balanse var i nærheten og kanskje noe friskere...? Hva heter fargen som er en lysere variant av Balanse? Sjøalge? Blir Balanse mørk...?🤔 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 Vi har Balanse i stua! Den blir ganske mørk, men er veldig fin. Anonymkode: b32d9...edd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå