Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og setter opp budsjett for neste år. Blir aleine så er litt usikker på for eksempel matposten. Hvor mye pleier dere andre som er single på mat i måneden? Har tenkt å prøve og klare meg på minst mulig. Har fryseboks så kommer også til å lage store porsjoner og fryse ned porsjonsvis, spesiellt når det er ting som er på tilbud. Har også planer om å lage meg en oversikt over hva som er i fryseren slik at det ikke blir glemt hva som er oppi den.

Anonymkode: b02f4...95a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beregner 3000 inkludert husholdningsvarer.

Anonymkode: 39e55...ae1

Skrevet

Jeg brukte ca 3000 i mnd på mat, tørkepapir, dopapir, såper etc , da spiste jeg godt med var obs på div tilbud. 

Sjekket alltid fryser og skap før jeg tok ukeshandel og laget alt fra sauser til potetbåter selv, kjøpte aldri fyrste potetbåter eller posesaus (bortsett fra bearnaise osv, det gidder jeg ikke å stå å lage). 

Anonymkode: a1965...f84

Skrevet

Nå som jeg har mann og barn, så bruker jeg sikkert 4-5 000 kr mer mnd. Alene klarte jeg meg med 2000 kr. Da var jeg mer økonomisk.

Anonymkode: 76f66...bd2

Skrevet

2500 klarer jeg meg fint på, lager det meste fra bunnen av, sjekker tilbudsavis hver uke så jeg benytter meg av tilbud på middag og toalettpapir :) 

Anonymkode: e1686...f50

Skrevet

Jeg bruker 1000 kr måneden på mat som student. Kunne sikkert økt den noe dersom jeg skulle spise mer ferskt frukt og grønt, men helt ærlig så er jeg komfortabel med maten jeg kjøper inn 

Anonymkode: 78728...9f8

Skrevet

Om du skal gå for en "minst mulig"-variant samtidig som du får i deg alle næringsstoffer som du trenger, så holder egentlig 2000 kroner for en kvinne. Jeg holder meg selv på det, og har i samme budsjett inkludert alt av toalettpapir og vaskemidler osv. (som også kjøpes på tilbud). Spis litt mindre kjøtt, kjøp kjøtt på tilbud/i tilbudsdiskene, frys mer ned, lag mer fra bunnen, og spis mindre snop/godteri, og så går 2000 helt greit. Noen måneder bruker jeg 1700, mens jeg andre måneder kanskje havner på 2200. I snitt ca. 2000 i måneden.

Anonymkode: 7b00c...404

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...