Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Sæd er noe klisj og få både på sengetøy , senger og inntørket sæd er lite hygienisk og avsetter ofte varige merker, og lukter dessuten råtten fisk. Sæd trenger lett igjennom sengetøy og ein kan bare spekulere hva som skjuler seg under sengetøyet på mange hoteller, utleiehytter m.m. Har dere noen rutiner for bytting av sengetøy etter sexen, og evntl. underlag som beskytter seng og sengetrekk ?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Urk ekkel tanke...har aldri likt å sove i andres senger eller andres sengetøy. Hater også å komme over blodflekker i madrasser. Anonymkode: df346...928
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 Kjøp madrassbeskytter. Anonymkode: e169f...a00 1
SlemUlv Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Vi bruker enten håndkle eller latexlaken når vi har sex :s Og jeg sover alltid med truse på etterpå.
Nerine_ Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 Vi klarer fint å gjennomføre et samleie uten å grise med sæd, så vanskelig er det ikke. 4
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 Ved onani nyttes for min del ofte kondomer eller kluter til oppsamling.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #7 Skrevet 30. desember 2018 skjønner ikke hvordan man kan grise så mye, når han har kommet så har jeg servietter på nattbordet og har det klart før han drar den ut etter han har kommet. kanskje noe annet hvis han ikke kommer inni deg eller i munnen din 😕 Anonymkode: 984a8...9aa
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #8 Skrevet 30. desember 2018 Vi har gjerne ett håndkle liggende så kan jeg bruke det på vei til toalettet. Tisser alltid etterpå. Pleier ikke lekke sæd etterpå, men det er sikkert fordi jeg er så uromantisk og går på badet med en gang 😆 Anonymkode: 28594...302
bjone Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 På 30.12.2018 den 14.51, Nerine_ skrev: Vi klarer fint å gjennomføre et samleie uten å grise med sæd, så vanskelig er det ikke. Litt kontroll bør man ha ja
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 Vi gir blanke og griser når vi har sex. Så får vi sprute og kose oss som vi vil uten å la det stå i veien for kosen. Så får vi se etterpå om det trengs noe bytting av sengetøy. Men stort sett så bare vil vi sove. Så kan vi ta det senere. Men bytter kNskje hver 14-dag. Da er det mye gammel morro i lakenet. Anonymkode: 6862e...bff
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 På 30.12.2018 den 13.32, Anonym Bruker skrev: Sæd er noe klisj og få både på sengetøy , senger og inntørket sæd er lite hygienisk og avsetter ofte varige merker, og lukter dessuten råtten fisk. Sæd trenger lett igjennom sengetøy og ein kan bare spekulere hva som skjuler seg under sengetøyet på mange hoteller, utleiehytter m.m. Har dere noen rutiner for bytting av sengetøy etter sexen, og evntl. underlag som beskytter seng og sengetrekk ? Vet ikke hva slags sæd du har, men sæd lukter altså ikke råtten fisk. Hverken fersk eller gammel. Anonymkode: 247b6...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå