Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha varetelling 1. Nyttårsdag som i utgangspunktet er en fridag med lønn. Hvis jeg blir med på varetellingen, får jeg da betalt for en vanlig arbeidsdag i tillegg til timene jeg er med og teller? Hvis ikke så jobber jeg jo på en måte gratis, og det er jeg ikke interessert i. Noen der ute som vet noe om dette?

Anonymkode: 66b07...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke dobbelt i hht loven.  Tariffavtale kan si noe annet,  men jeg tviler. 

Skrevet

Der jeg jobber følger de tariffen og vi får ekstra betalt for å jobbe på røde dager, og ubekvemstillegg ellers i hverdagen og helger. Får du ubekvemstilleg når du jobber kveld og lørdager? Om så får du nok også ekstra betalt for å jobbe på rød dag.

Anonymkode: 7ca59...0bc

Skrevet

Greia er at hvis jeg har fri den dagen så får jeg betalt for min faste tirsdagsvakt på 7,5 timer. Varetellingen tar ca 3 timer og er betalt med 100% overtid som tilsvarer 6 timer. Så hvis jeg kun da får lønn for varetellingen, så vil jeg jo faktisk tape 1,5 timer med lønn for å møte opp

Skrevet

Spør sjefen din???? Vi kan ikke se i fremtiden på lønnsslippen 

Anonymkode: 59f68...d72

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spør sjefen din???? Vi kan ikke se i fremtiden på lønnsslippen 

Anonymkode: 59f68...d72

Ta deg en bolle???? Tenkte kanskje at noen hadde vært borti det samme, er vel ikke snakk om å se inn i fremtiden

Skrevet

Når fikk dere beskjed om varetellinga? Det er 1 mnds meldeplikt på endringer på arbeidstider. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...