AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Jeg tror det er helt vanlig å innbille seg symptomer når man er prøver. Så jeg ville sjekke hvilke symptomer dere føler nå før IKM og se om det er en gjenganger blant de av dere som faktisk får positiv test. Jeg tror dessverre mensen og tidlig graviditet er veldig likt for mange. Her er mine: plutselig svimmel, MASSE luft, trøtt og drømmer veldig ekte, støl nederst i magen Jeg tok en test fra RFSU i går på selve IKM men den var negativ så det er nok mensen som kommer. Gleder meg til å høre fra flere i samme situasjon 🤗 Anonymkode: 65a61...357
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 NEI JEG FØLER MEG IKKE GRAVID. Anonymkode: 03446...fad
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 Fire dager til ikm her! drømmer veldig ekte og rart.. drømte at jeg fant en diger edderkopp i suppen min som jeg måtte spise etter jeg fjernet edderkoppen. Husker jeg brakk meg og mistet matlysten i drømmen. Grusomt😱 Ellers er det små stikk gjennom dagen, mest når jeg ligger stille. Men dette har jeg hatt før uten å være gravid. Har ikke ømme pupper i det heletatt.. Anonymkode: 5fe75...e4e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fire dager til ikm her! drømmer veldig ekte og rart.. drømte at jeg fant en diger edderkopp i suppen min som jeg måtte spise etter jeg fjernet edderkoppen. Husker jeg brakk meg og mistet matlysten i drømmen. Grusomt😱 Ellers er det små stikk gjennom dagen, mest når jeg ligger stille. Men dette har jeg hatt før uten å være gravid. Har ikke ømme pupper i det heletatt.. Anonymkode: 5fe75...e4e Puppene mine er heller ikke særlig ømme, noe de alltid er når jeg er gravid så jeg tror det bare er mensen sånn egentlig. Spesielt siden testen var negativ selv om rfsu har dårlig rykte. HI Anonymkode: 65a61...357
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Puppene mine er heller ikke særlig ømme, noe de alltid er når jeg er gravid så jeg tror det bare er mensen sånn egentlig. Spesielt siden testen var negativ selv om rfsu har dårlig rykte. HI Anonymkode: 65a61...357 Jeg er på B1 så vet ikke hva jeg kan forvente. Men da er det kanskje et sikkert tegn for deg! Vurderer å svi av første test i morgen, det blir 11dpo. Er det for tidlig når jeg ikke har fått håndfaste symtomer enda? Anonymkode: 5fe75...e4e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på B1 så vet ikke hva jeg kan forvente. Men da er det kanskje et sikkert tegn for deg! Vurderer å svi av første test i morgen, det blir 11dpo. Er det for tidlig når jeg ikke har fått håndfaste symtomer enda? Anonymkode: 5fe75...e4e Mitt tips er å vente noen dager til. Hver gang jeg har testet tidlig så sitter jeg igjen med følelsen av å kastet bort penger for man føler seg ikke sikker på at man kan stole på resultatet med mindre den er positiv uansett. HI Anonymkode: 65a61...357 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #7 Skrevet 30. desember 2018 Her ante jeg at noe var på gang da puppene ble gradvis mindre ømme mot IKM (vanligvis går de fra super-ømme til helt bra over natta). Hadde også følelsen av at jeg måtte «tisse», men fra livmora og ikke blæra (litt vanskelig å forklare). Testet positivt 10 dpo. —————— -Josefine Anonymkode: fcfd9...7b0
KaBom Skrevet 30. desember 2018 #8 Skrevet 30. desember 2018 Føler meg ikke spesielt gravid, noe som ikke er så rart siden jeg bare er 4 dpo. Men jeg har hatt noen symptomer som ligner litt på en gang jeg hadde kjemisk for noen år siden: stikkinger og ømhet i magen, plutselig kald noen ganger, økt puls og andpusten av lite aktivitet. Samtlige symptomer er såppas vage at jeg prøver å ikke lese noe i dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå