AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Jeg er ei dame på 30 år, han er også 30. Vi har vært sammen i 1 år, vi bor ikke sammen. Vi har ganske mye sex, og er opptatt av sex begge to. Men, jeg har nok hakket mer lyst på sex enn han. I går var han borte hele dagen, og jeg pynta og ordna meg til han kom hjem. Tok på meg sexy undertøy. Vi hadde ikke hatt sex på 1 uke pga mensen. Da han kom hjem satt vi å så på TV, og jeg viste han hva jeg hadde på meg. Han tok litt på meg, men ikke mer enn det. Da vi la oss, la han seg bare til for å sove. I dag så gikk vi å la oss på sofaen å så på TV, han reiste seg etter ei stund å gikk å kledde på seg. Jeg reiste meg, gikk på badet, og gikk tilbake til han i bare trusa og spurte om han ikke ville bli med en tur på soverommet da. Da svarte han at det var noe som startet på TV straks. jeg skjønner jo at lysten alltid ikke kan være på topp, men jeg blir så lei meg av dette. Føler meg skikkelig dum og skammer meg litt. Dette er ikke første gang jeg blir avvist. Jeg kjenner at jeg blir redd for å bli avvist, og tørr nesten ikke ta insj til sex lengre. Når han har lyst på sex så virker det ikke som et spørsmål om jeg vil eller ikke, men det er mulig han ikke tenker sånn, ettersom jeg aldri sier nei. Anonymkode: ead6b...778
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Hvorfor er du så sex fiksert , dere har jo ikke akkurat sjelden sex..kanskje du er sex avhengig ? Anonymkode: 9607f...ae4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 Har samme problemet Ts. Og du over; hva er greia di? Sånt er sårende. Anonymkode: 1508f...343
Master1 Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei dame på 30 år, han er også 30. Vi har vært sammen i 1 år, vi bor ikke sammen. Vi har ganske mye sex, og er opptatt av sex begge to. Men, jeg har nok hakket mer lyst på sex enn han. I går var han borte hele dagen, og jeg pynta og ordna meg til han kom hjem. Tok på meg sexy undertøy. Vi hadde ikke hatt sex på 1 uke pga mensen. Da han kom hjem satt vi å så på TV, og jeg viste han hva jeg hadde på meg. Han tok litt på meg, men ikke mer enn det. Da vi la oss, la han seg bare til for å sove. I dag så gikk vi å la oss på sofaen å så på TV, han reiste seg etter ei stund å gikk å kledde på seg. Jeg reiste meg, gikk på badet, og gikk tilbake til han i bare trusa og spurte om han ikke ville bli med en tur på soverommet da. Da svarte han at det var noe som startet på TV straks. jeg skjønner jo at lysten alltid ikke kan være på topp, men jeg blir så lei meg av dette. Føler meg skikkelig dum og skammer meg litt. Dette er ikke første gang jeg blir avvist. Jeg kjenner at jeg blir redd for å bli avvist, og tørr nesten ikke ta insj til sex lengre. Når han har lyst på sex så virker det ikke som et spørsmål om jeg vil eller ikke, men det er mulig han ikke tenker sånn, ettersom jeg aldri sier nei. Anonymkode: ead6b...778 Det er jo mye mye bedre med deilig rå sex enn å se på tv da Hadde nok ikke sett på tv ihvertfall M@ster
Skogshuldra Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 Hadde jeg blitt avvist med "nei, det er noe på tv" om jeg hadde bydd meg fram i bare trusa - da hadde jeg blitt dritsur og lagt ned protest! Om han hadde sagt at han ikke hadde så lyst akkurat da, det er noe annet. Og hadde jeg blitt avvist oftere enn før, hadde jeg tatt en prat med ham om det. Helt greit å ikke alltid ha lyst - men så er det også måten man sier ting på da...
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 Om min kjære kom fobi meg i bare trusa, og ba meg bli med på soverommet.. Ja da hadde tven fort blitt glemt, uansett om det hadde vært rett etter vi har hatt sex. Hadde det vært en uke siden hadde jeg uten tvil blitt med. jeg ville tatt det opp med ham, men vær forberedt på svaret, i verste fall begynner han å miste interessen for deg... Anonymkode: 95640...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå