Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Har låta på hjernen, er den gitt ut på singel...?
Elanor Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Den ligger visst på 1. plass på VG-lista, så det er den, ja.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Han er så søt han som synger. Har han noe navn?
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Åge Sten Nilsen. Ikke akkurat noe sjekkenavn, nei......... Men fy som han kan synge! Og Teeny, da, som har vært låtskriver for bl a Dream Police, der Renè Andersen sang....... Sukk. Gleder meg til Grand Prix! Noen som vet når det er nøyaktig?
pusla Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 Glam er kjempekul, så et program om dem på nrk forrige uke, og jammen var det forskjell på med og uten sminke og kostyme . Semifinalen går visst 19. mai og hovedfinalen 21. mai, tror jeg.
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #9 Skrevet 3. april 2005 Ja, de er originale & sin egen stil. Er så flinke til å spille & synge!
Litz Skrevet 3. april 2005 #11 Skrevet 3. april 2005 Den har kommet på singel ja. Og på den siste plata som heter "Hard to be an rock'n'roller... in Kiev" Tidligere har de gitt ut "667 - neighbour of the beast" og "Hard to be an rock'n'roller". Eneste forskjellen på de to platene er at på "Hard to be an rock'n'roller" så er forrige års GP-låt med også. (og eneste forskjell på de to platene og den som har kommet nå er at "In my dreams" er med på den tredje ) I tillegg har de gitt ut minst to singler. "In my dreams" som kom nå etter GP og "I turn to you/Crazy things". (ja, jeg er Wig Wam-fan )
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #12 Skrevet 3. april 2005 Så da er man sikra hvis man kjøper cd nummer tre...?
Gjest seroxata Skrevet 4. april 2005 #13 Skrevet 4. april 2005 hellakewl 8) Glam og jeg sminker oss likt så jeg, haha!
Gjest borghild Skrevet 4. april 2005 #15 Skrevet 4. april 2005 Fy så dårlig musikksmak dere har! Wig Wam er det mest harry som fins! Blir flau over å være norsk av de indre enfoldingene der. FYSJ!!!
LarsLarsere Skrevet 6. april 2005 #16 Skrevet 6. april 2005 Ja, de er originale & sin egen stil. Er så flinke til å spille & synge! orginale? de kjører jo bare glam rock konseptet fra 80 tallet på nytt igjen. veldig uorginalt.
LarsLarsere Skrevet 6. april 2005 #17 Skrevet 6. april 2005 Låta er på den nyeste McMusic-plata også... HAHAHA! tviler ikke. denna puddel rocken var spilt ferdig før 90 tallet var i gang.uorginalt og kjedelig. Dette er ikke mye til Rock'n roll,nei.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #18 Skrevet 6. april 2005 Låten er herlig syn jeg, masse driv og gøy. Veldig synd radiokanalene biokotter den. Ille at de skal vise makt på den måten når folket vil høre låten. Janos
LarsLarsere Skrevet 6. april 2005 #19 Skrevet 6. april 2005 Låten er herlig syn jeg, masse driv og gøy. Veldig synd radiokanalene biokotter den. Ille at de skal vise makt på den måten når folket vil høre låten. Janos du har forsåvitt et poeng her. Kanaler som vanligvis spiller musikk valgt av folket og boikotter denne blir litt merkelig. men alt i alt: det er deres radiokanal. OBS! jeg hører selv ikke på radio og kan ikke utale meg om hvorvitt den blir spilt eller ikke! Hadde jeg drevet en radiokanal ville ikke denne låta bli spilt, fordi jeg ville ønsket og underholde et annet publikum enn de som ønsker og høre denne. Men da ville jeg i tillegg vert mer konsekvent, det ville vert mye annet jeg også ville utelatt og spille.
Blåklokke Skrevet 7. april 2005 #20 Skrevet 7. april 2005 Gleder meg til sommeren, jeg. Da skal Wig Wam ha stor utendørskonsert i Sarpsborg sammen med Sweet (glamband fra 70-årene) Det blir kuult, det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå