Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Har låta på hjernen, er den gitt ut på singel...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ligger visst på 1. plass på VG-lista, så det er den, ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han er så søt han som synger. Har han noe navn?

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg tror han kaller seg Glam :P

Skrevet

Åge Sten "Glam" Nilsen :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Åge Sten Nilsen.

Ikke akkurat noe sjekkenavn, nei......... :ler:

Men fy som han kan synge! Og Teeny, da, som har vært låtskriver for bl a Dream Police, der Renè Andersen sang....... Sukk. Gleder meg til Grand Prix!

Noen som vet når det er nøyaktig?

Skrevet

Glam er kjempekul, så et program om dem på nrk forrige uke, og jammen var det forskjell på med og uten sminke og kostyme :wink: .

Semifinalen går visst 19. mai og hovedfinalen 21. mai, tror jeg.

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, de er originale & sin egen stil.

Er så flinke til å spille & synge!

Skrevet

Den har kommet på singel ja. Og på den siste plata som heter "Hard to be an rock'n'roller... in Kiev"

Tidligere har de gitt ut "667 - neighbour of the beast" og "Hard to be an rock'n'roller".

Eneste forskjellen på de to platene er at på "Hard to be an rock'n'roller" så er forrige års GP-låt med også.

(og eneste forskjell på de to platene og den som har kommet nå er at "In my dreams" er med på den tredje

:wink: )

I tillegg har de gitt ut minst to singler. "In my dreams" som kom nå etter GP og "I turn to you/Crazy things".

(ja, jeg er Wig Wam-fan :wink: )

Gjest Gjesta
Skrevet

Så da er man sikra hvis man kjøper cd nummer tre...?

Gjest seroxata
Skrevet

hellakewl 8) Glam og jeg sminker oss likt så jeg, haha!

Skrevet

Låta er på den nyeste McMusic-plata også...

Gjest borghild
Skrevet

Fy så dårlig musikksmak dere har! Wig Wam er det mest harry som fins! Blir flau over å være norsk av de indre enfoldingene der. FYSJ!!!

Skrevet
Ja, de er originale & sin egen stil.

Er så flinke til å spille & synge!

orginale? de kjører jo bare glam rock konseptet fra 80 tallet på nytt igjen. veldig uorginalt.

Skrevet
Låta er på den nyeste McMusic-plata også...

HAHAHA! tviler ikke. denna puddel rocken var spilt ferdig før 90 tallet var i gang.uorginalt og kjedelig. Dette er ikke mye til Rock'n roll,nei.

Gjest Anonymous
Skrevet

Låten er herlig syn jeg, masse driv og gøy. Veldig synd radiokanalene biokotter den. Ille at de skal vise makt på den måten når folket vil høre låten.

Janos

Skrevet
Låten er herlig syn jeg, masse driv og gøy. Veldig synd radiokanalene biokotter den. Ille at de skal vise makt på den måten når folket vil høre låten.

Janos

du har forsåvitt et poeng her. Kanaler som vanligvis spiller musikk valgt av folket og boikotter denne blir litt merkelig. men alt i alt: det er deres radiokanal. OBS! jeg hører selv ikke på radio og kan ikke utale meg om hvorvitt den blir spilt eller ikke!

Hadde jeg drevet en radiokanal ville ikke denne låta bli spilt, fordi jeg ville ønsket og underholde et annet publikum enn de som ønsker og høre denne.

Men da ville jeg i tillegg vert mer konsekvent, det ville vert mye annet jeg også ville utelatt og spille.

Skrevet

Gleder meg til sommeren, jeg. Da skal Wig Wam ha stor utendørskonsert i Sarpsborg sammen med Sweet (glamband fra 70-årene) Det blir kuult, det ! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...