AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Hei! Min samboer og jeg ønsker å feire nyttårsaften sammen, men ønsker at kvelden blir mer spesiell enn "vin og tv". Vi er begge invitert til hver våre fester, men grunnet en spesiell situasjon vi er i, ønsker vi å feire sammen i år. Dessverre har vi ingen felles venner. Det hadde vært hyggelig å invitere et vennepar over for drinks, spill og mat, men det må vi altså slå fra oss. Ingen av oss har venner i forhold uansett Er det noe vi kan gjøre for at kvelden blir litt mer enn en vanlig fredagskveld når vi bare er to? Jeg har foreslått å leie oss et fint hotellrom med god rakettutsikt og hotellfrokost, men han er veldig glad i å sove hjemme Noen idéer? Anonymkode: 0e686...9df
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Drinker, spill og mat funker da fint med to stk også! Det er også mulig invitere venner på drinker, spill og mat selv om det hverken er felles venner eller par. Om dere har invitasjoner til fester, så går det jo an dra dit som par også. At dere ikke har felles venner fra før er jo ikke noe hindre for å bli kjent med den andres venner og skape felles venner... Anonymkode: fb1cd...6ef 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 God mat, vin, gotteri, god musikk og brettspill👍🏻😊 Anonymkode: 070a8...673
Jytte Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 (endret) Hotell er oppskrytt, jeg er enig med han. Hvorfor kan dere ikke invitere ett par single venner? Det kan bli en trivelig kveld. Ellers, lag maten sammen, lag spørsmål til hverandre om hva den andre vet om deg, en type lek tror jeg, som verserte på en av episodene på fire stjerners middag. Tror det var type spørsmål som Har jeg spilt i teater? Vunnet i langrenn, kranglet med læreren... Spill kort, ludo, yatzy eller hva dere har og ønsker. Slå av tv-en. Legg vekk ipaden. Sett på musikk, drikk vin og dans på stuegulvet. Ha sex på sofaen. Gå en kveldstur før rakettene smeller. Alt er jo opp til dere. På et hotellrom begrenser det seg til ipad og tv og middagen servert. Pluss litt sex, men den blir ikke bedre av at det skjer på et hotell. Men hvorfor ikke invitere single venner fra hver deres vennekrets? Før eller siden vil de jo møtes bare dere selv står for gjestfriheten. Endret 30. desember 2018 av Jytte 3
Sykkelkopp Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 Kjør til en høyde eller åpent sted med lite lys. Legg dere på panseret og se på stjernene og rakettene og prat sammen som man gjorde før 1992. La mobil/PC/nettbrett være igjen hjemme Ha så ukomfortabel men romantisk sex i bilen Og be til gud om at det ikke blir regn 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 Kos dere samme. Gjør akkurat hva dere vil. Kos dere med god mat og drikke. Nyt samholdet samme med gode samtaler og planlegg ting dere kan gjøre i 2019 sammen. Anonymkode: a5aa2...f03
cammiej Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 Hotellene er dessverre fullbooket, spaene også går jeg ut fra. Mange restauranter også. Ellers hadde jo det vært perfekt da i mine øyne. Men hva med å grille pølser og drikke rødvin ute i skogen og trekke mot byen for å se rakettene, før dere drar hjem og gir hverandre romantisk massasje? Ellers er det hyggelig å diske opp med deilig mat hjemme også, og pynte seg ordentlig som man skal på fin date, tenne lys, spille spill dere to eller stille relationship questions for å bli kjent med nye sider av hverandre. Er masse tips til spørsmål om det på nettet
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 Ta med pølser, vin, ved og lassevis med varme klær opp i høyden og se på fyrverkeriet. Anonymkode: 6d749...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå