AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 hvor går grensen for at mennesker skal få kontrollere deg? hvordan gjøre du u sving i livet for å komme dit der du endelig kunne få være deg selv? Hva gjorde det med deg som et menneske ved å være i blant noen som du ikke opplevde kjemi med, men ble på trengt der alt det dem sa bare var så feil og du motsa ingenting av det. Hvor lenge fikk dem kontrollere deg etter at du flyttet? Hvordan bygger du din fremtid videre? Hva gjør deg takknemlig i dag? Jeg flyttet på bakgrunn av dårlige relasjoner, det reddet meg, og jeg har ikke kontakt med verken samfunnet eller menneskene. Må man hele tiden bli identifisert hvor man er i fra, eller er det greit å si som det er? tror ikke dem som spør er mottakelig til å høre det. Men kan man få et nytt sted i livet som jeg kan si det er her jeg er i fra? Anonymkode: fb651...240
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Hvorfor er det så galt å si hvor du er ifra? Mange jeg kjenner er fra "et eller annet sted, men jeg har ikke kontakt med noen der lenger". Da vet man at de ikke reiser dit til familie eller andre. Mer trenger man ikke å si. Nå er du voksen og kan velge ditt eget liv. Reis utenlands om det er det du trenger. Kutt kontakten gradvis om det passer deg best. Du må ikke ha kontakt med noen om du ikke vil det selv. Jeg er glad i hjemstedet mitt, men har ikke veldig nært forhold til familien, og de fleste av dem bor der. Nå har jeg en hytte i området og trenger ikke å ha mer kontakt med familie enn en kaffe for høflighets skyld. Det passer meg og det passer dem. De renner ikke ned døren min heller. Samtidig får jeg nyte naturen på hjemstedet mitt og treffe gamle venner jeg er glad i. Anonymkode: 0f7a2...e68
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så galt å si hvor du er ifra? Mange jeg kjenner er fra "et eller annet sted, men jeg har ikke kontakt med noen der lenger". Da vet man at de ikke reiser dit til familie eller andre. Mer trenger man ikke å si. Nå er du voksen og kan velge ditt eget liv. Reis utenlands om det er det du trenger. Kutt kontakten gradvis om det passer deg best. Du må ikke ha kontakt med noen om du ikke vil det selv. Jeg er glad i hjemstedet mitt, men har ikke veldig nært forhold til familien, og de fleste av dem bor der. Nå har jeg en hytte i området og trenger ikke å ha mer kontakt med familie enn en kaffe for høflighets skyld. Det passer meg og det passer dem. De renner ikke ned døren min heller. Samtidig får jeg nyte naturen på hjemstedet mitt og treffe gamle venner jeg er glad i. Anonymkode: 0f7a2...e68 Hvorfor svarer du her når du ikke er i kategorien som skal svare her. Håpløse mennesker. Anonymkode: fb651...240
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du her når du ikke er i kategorien som skal svare her. Håpløse mennesker. Anonymkode: fb651...240 Velkommen til KG der mennesker (deg) blir bitch i ordbruken når noen ønsker å svare i tråden din. Anonymkode: e17c1...e4f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 Ja det gjorde jeg i sommer. Men kommer ikke unna likevel. Han flytter etter meg nå. Har ikke noe annet sted å rømme. Skjønner at det sannsynligvis er annerledes enn din situasjon. Jeg prøvde å rømme fra en spesifikk person. Anonymkode: c1677...791
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 jeg er her for å høre andres historier, ikke ha dialog om det. Anonymkode: fb651...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå