Gå til innhold

Forum psykisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen forum for de med psykiske lidelser? Det var mange for 10-20 år siden men nå er alt på facebook men der er man ikke anonym.

Anonymkode: 45fd8...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange på Doktor online. Tror si det med ord (mental helse) også har et forum.

Anonymkode: 0fade...6a9

Skrevet

sidetmedord.no 💗

Du kan også ringe anonymt til 22400040 og 80033321 hvis du trenger noen å snakke med 💗

Skrevet

Har sendt pm til deg. 

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Doktor Online har forum og der har de før hatt en betalt psykiater som har vert til stor hjelp for mange. Hans brukernavn var «NHD» og etter at han sluttet har han brukt brukernavnet «Kupton». Han svarer i de trådene han vil nå som han ikke er ansatt, han er kort og konsis i svarene men veldig nyttig. Det er av og til en psykolog også innom, det er en psykolog fra «Psykia» i Oslo (du kan Google Psykia så får du treff på kontoret, det ligger mye god info på siden dems). 

Skrevet

Snakk med fastlegen din.

Anonymkode: 215d2...a12

Skrevet
9 timer siden, Duff skrev:

Har sendt pm til deg. 

Hvordan klarer du å sende PM til en Anonym Bruker? :P

Anonymkode: be9e3...bb3

• Liker 4
Skrevet

Traumeverden.net er et fint forum synes jeg😊 Det er ikke så aktivt enda, men håper det går seg opp :)

Anonymkode: fb205...93d

Skrevet
8 hours ago, Duff said:

Har sendt pm til deg. 

:klo:

Anonymkode: 670f6...fdd

Skrevet
8 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Doktor Online har forum og der har de før hatt en betalt psykiater som har vert til stor hjelp for mange. Det er av og til en psykolog også innom, det er en psykolog fra «Psykia» i Oslo (du kan Google Psykia så får du treff på kontoret, det ligger mye god info på siden dems). 

Jeg har kuttet ut deler av innlegget ditt, og vil bare si at jeg ikke vet om det er helt greit å legge ut identiteten til en bruker som selv ikke eksplisitt har utalt seg om den. Det kan av den grunn nesten ses på som spekulasjoner. Uavhengig av hvem "kupton" er, så har denne brukeren valgt å holde identiteten sin skjult bak et brukernavn. Flere på forumet har spurt hvem "kupton" er, og brukren har selv svart at vedkommende "bare er kupton". Det er derfor kanskje ikke helt greit å skrive det her. Dette er ikke ment som kritikk e.l, for jeg ser jo at du bare vil hjelpe Ts. Jeg har sett deg i andre tråder og du virker absolutt som en hyggelig jente som vil hjelpe andre, så fortsett med det!:-) Likevel kan man jo ikke vite om "kupton" vil at andre skal uttale seg om hans/hennes identitet, gitt at man ikke har spurt. Så det er kanskje best å ikke uttale seg om hvem vedkommende er? Det holder vel kanskje å si at brukeren virker som en person med mye fagkunnskap?

Anonymkode: 18c53...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...