Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjente hverandre i 9-14 års alderen, var naboer, gikk på samme skole, samme klasse, lekte sammen hele tiden osv. Var beste venner. Deretter flyttet de, så skrev jeg brev til henne, så har ikke hørt noe siden da. Etter 10 år,7 ifjor fant jeg henne på FB tok kontakt, hun virket til å huske meg, men viste ikke noe særlig interesse. Så droppa jeg det. Siden hun har et anna liv nå. 

Men idag altså 1 år siden vi hadde kontakt sist, sende hun meg melding. Samtalen var slik:

Hun: Mitt navn 😅

Jeg: Sendte en GF (confused) og der etter "hennes navn? "

Hun= GF (Let me think)

Jeg:  GF" ??"

Hva i all verden tror dere hun vil?

Anonymkode: 1d619...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I trusa di

Anonymkode: 56454...a2f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I trusa di

Anonymkode: 56454...a2f

Jeg er en mann?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann?

Sikkert fint om henne om du ikke er det ;) 

Anonymkode: 0f302...4a0

Skrevet

Hvorfor i alle dager spør du ikke henne? Ut ifra alderen deres bør dere være gamle nok til å ha et normalt språk.

Anonymkode: bd66b...dca

• Liker 2
Skrevet

For et dumt spørsmål. Er vel bare hun som vet det?

Anonymkode: 5f8d0...78c

Skrevet

Hele denne posten er forvirrende. Hva står GF for? Gif? Falt det deg inn å spørre hva hun vil?

Anonymkode: 3bc36...f48

• Liker 1
Skrevet

Dere er nå i midten av 20-årene og har hatt litt kontakt med hverandre på Facebook. Hun sender deg nå en melding som er forvirrende. 

Det er litt vanskelig å si hva hun egentlig vil basert på hvordan dere "snakker" sammen. Hva med å spørre henne (med ord): "den meldingen jeg fikk av deg forstod jeg ikke helt, og jeg lurer på hva du egentlig mente?" Ønsker du å ta opp igjen kontakten med henne kan du jo skrive noen ord om det også. Håper du finner ut av det 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...