AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Han tenkte å komme på besøk hvor oss to skal drikke alene sammen. Vi har aldri vært helt alene med mye alkohol innblandet tidligere. Jeg får en uggen følelse av denne situasjonen. Hvorfor? Overtenker jeg? Anonymkode: 571c3...3f2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han tenkte å komme på besøk hvor oss to skal drikke alene sammen. Vi har aldri vært helt alene med mye alkohol innblandet tidligere. Jeg får en uggen følelse av denne situasjonen. Hvorfor? Overtenker jeg? Anonymkode: 571c3...3f2 Helt umulig å vite. Anonymkode: e6fbe...b92 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han tenkte å komme på besøk hvor oss to skal drikke alene sammen. Vi har aldri vært helt alene med mye alkohol innblandet tidligere. Jeg får en uggen følelse av denne situasjonen. Hvorfor? Overtenker jeg? Anonymkode: 571c3...3f2 Stol på magefølelsen din. Ikke vær alene sammen med han. Anonymkode: b423d...d0b 26
Duff Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Stå over. Du skal ikke drikke alene sammen med noen hvis du får en dårlig følelse. 23
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tenkte å komme på besøk hvor oss to skal drikke alene sammen. Vi har aldri vært helt alene med mye alkohol innblandet tidligere. Jeg får en uggen følelse av denne situasjonen. Hvorfor? Overtenker jeg? Anonymkode: 571c3...3f2 Du kan risikere at han forgriper seg sexuelt på deg. De fleste voldtekter skjer blant folk man kjenner. Anonymkode: b423d...d0b 9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 Enig, ikke drikk alene med han. De aller fleste voldtektene i Norge skjer av venner og bekjente, fordi de er det vanskeligere å bli sinte på og sparke vekk med makt eller være "slemme" mot å avvise, så de igler seg innpå med "snillhet" og tar ikke de kroppslige og muntlige signalene om at man egentlig ikke vil, de tar dem, men de driter i det for de utnytter seg av at man er "venner" og voldtar fordi ja mange menn mener merkelig nok at friendzonen er et forferdelig sted for de å være og at eneste grunnen til at de har interesse av et "vennskap" med jenter er fordi de mener jenta bør gi de sex bare de er "snille " nok mot dem. Pass på Anonymkode: c9b68...46f 13
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #7 Skrevet 30. desember 2018 Dump han! Anonymkode: 05b96...38f 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #8 Skrevet 30. desember 2018 Men jeg er jo verdens verste venn som har disse tankene??? Han hadde blitt dypt såret om han visste at jeg tenkte sånn og ikke stolte på han! Er jeg ikke et grusomt menneske som tenker slik om en venn? Ts Anonymkode: 571c3...3f2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #9 Skrevet 30. desember 2018 Anmeld han umiddelbart! Anonymkode: 7ed16...67c 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #10 Skrevet 30. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anmeld han umiddelbart! Anonymkode: 7e16...67c Slapp av og les tråden først du. Vennen har ikke gjort noe. TS, ikke drikk alene med han. Uggen følelse kan ofte bety noe. Don't!!! Anonymkode: df2c0...eb6 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #11 Skrevet 30. desember 2018 Hvorfor har du denne følelsen da? Anonymkode: 3004d...c2f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #12 Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du denne følelsen da? Anonymkode: 3004d...c2f Ser nå at det var et teit spørsmål med tanke på tittelen, men har det skjedd noe i fortiden med denne fyren eller har han gitt deg grunn til å tenke at han ikke er til å stole på? Anonymkode: 3004d...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #13 Skrevet 30. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du denne følelsen da? Anonymkode: 3004d...c2f Tror ferien er lang og at jeg overtenker bare. Men da jeg foreslo å dra til han og feire med familien hans (som jeg har møtt mange ganger) ville han ikke det, men han ville ta turen til meg da jeg bor alene. Sist gang han var på besøk drakk han også, men vi var flere. Denne gangen er det bare meg og han. For ca 5 år siden da vi sov i samme seng befølte han meg. Jeg lagde en tråd om dette den gangen. Skal se om jeg finner den. Men han er så snill og god ellers. Vi har sovet i samme seng flere ganger tidligere uten at det har skjedd noe. Men har skjedd noe med meg det siste året føler jeg. Jeg har sluttet å skifte foran kompiser (mistet han ene fordi han ble såret), sover på egen sofa osv Som sagt har kjempe dårlig samvittighet for dette og skjønner ikke hvorfor jeg bare kan glede meg men tror den lange ferien tar på Ts Anonymkode: 571c3...3f2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #14 Skrevet 30. desember 2018 Bare glem alt jeg innbiller meg nok bare ting og har irrasjonelle tanker!! Ts Anonymkode: 571c3...3f2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #15 Skrevet 30. desember 2018 Du skal lytte til den "ugne" følelsen TS, for det er en følelse som ber deg om å ta vare på deg selv. Slik du beskriver å få fryktelig dårlig samvittighet hvis du sier nei, så er det tydelig at du skal ta den ugne følelsen på alvor, den følelsen som sier "nei, dette vil jeg ikke". Jeg er ikke i tvil om at den mannen ønsker å ha deg alene, få deg full, og ha sex med deg. Er det dét du ønsker? Anonymkode: 99ba0...b07 13
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #16 Skrevet 30. desember 2018 Halloo! Den "ugne" følelsen er magefølelsen din, og den skal du stole på! ALLTID Anonymkode: 2a5ca...678 18
NewStart87 Skrevet 30. desember 2018 #17 Skrevet 30. desember 2018 Stol på magefølelsen din! Jeg har alltid angret når jeg ikke har gjort det. 10
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #18 Skrevet 30. desember 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er jo verdens verste venn som har disse tankene??? Han hadde blitt dypt såret om han visste at jeg tenkte sånn og ikke stolte på han! Er jeg ikke et grusomt menneske som tenker slik om en venn? Ts Anonymkode: 571c3...3f2 Han har befølt deg før, han sier nei til å drikke med deg i trygge rammer (rundt familie og venner) men vil komme å drikke bare dere to. Det er de snille kjempehyggelige mennene som Jimmy Savile som er mest farlige for jenter og er mer beskyttet som serieovergripere og overgripere. Bare det at du får dårlig samvittighet av å være "slem" å tenke sånn om han viser hvor ekstra disponert du er for nettopp det å bli utnyttet for du kommer til å få for dårlig samvittighet til å sparke han vekk eller ødelegge den "hyggelige" stemningen når han trekker seg inntil deg og holder deg fast og kysser og beføler deg, eller plutselig begynner å fingre deg og presse penis inn når dere har lagt dere i sengen og du er så trøtt at du ikke helt orker å skrike. Det er SÅNN de fleste voldtektene skjer ! Du er ikke en dårlig venn for å ha disse tankene og han trenger ikke vite at du tenker sånn. Din sikkerhet og ditt sexliv er din privatsak! Syns det er veldig bra du har radaren ute , og du må høre på magefølelsen din! Anonymkode: c9b68...46f 21
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #19 Skrevet 30. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal lytte til den "ugne" følelsen TS, for det er en følelse som ber deg om å ta vare på deg selv. Slik du beskriver å få fryktelig dårlig samvittighet hvis du sier nei, så er det tydelig at du skal ta den ugne følelsen på alvor, den følelsen som sier "nei, dette vil jeg ikke". Jeg er ikke i tvil om at den mannen ønsker å ha deg alene, få deg full, og ha sex med deg. Anonymkode: 99ba0...b07 Enig Anonymkode: b423d...d0b 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #20 Skrevet 30. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ferien er lang og at jeg overtenker bare. Men da jeg foreslo å dra til han og feire med familien hans (som jeg har møtt mange ganger) ville han ikke det, men han ville ta turen til meg da jeg bor alene. Sist gang han var på besøk drakk han også, men vi var flere. Denne gangen er det bare meg og han. For ca 5 år siden da vi sov i samme seng befølte han meg. Jeg lagde en tråd om dette den gangen. Skal se om jeg finner den. Men han er så snill og god ellers. Vi har sovet i samme seng flere ganger tidligere uten at det har skjedd noe. Men har skjedd noe med meg det siste året føler jeg. Jeg har sluttet å skifte foran kompiser (mistet han ene fordi han ble såret), sover på egen sofa osv Som sagt har kjempe dårlig samvittighet for dette og skjønner ikke hvorfor jeg bare kan glede meg men tror den lange ferien tar på Ts Anonymkode: 571c3...3f2 Nei du overtenker IKKE. Ja han vil være alene med deg fordi han kan finne på å misbruke deg sexuelt, noe som han også har gjort tidligere da han befølte deg! Han ene kompisen ble SÅRET (???) av at du ikke skifter klær foran han? Nei han ble ikke såret. Han var ingen venn. Du må slutte med å være så redd for å såre andre. Du må ta vare på deg selv og ta hensyn til deg selv Ikke sov i samme seng med menn som du ikke ønsker sex med. Anonymkode: b423d...d0b 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå