AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Jeg spør spesifikt om erfaringer. Jeg vett 100% han er en narsissist. Og likevel om han ikke var det er han veldig psykisk ''abusive''. Eksrem oppmerksomhetssyk, furter hvis han ikke får viljen sin og humøret hans er en berg og dalbane. Humøret hans er veldig påvirket om jeg gir han oppmerksomhet eller ikke på folkehøgskolen (er oppi han hele tiden) Men hvordan skal jeg kytte kontakten med han? Er ikke så lett når jeg samtidig er en person som føler jeg må påsse på de menneskene som er depirmerte eller har hatt fæle liv. Men jeg vet også at alt han har fortalt meg er løgner for å få meg til å ha skyldfølelse for å dra fra han. Men likevel er det vanskelig når en er venner så lenge. Men merker på psyken min at dette ikke går. Så hvordan skal jeg ende vennskapet uten at det blir for mye drama? Anonymkode: 46085...e94
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 ts her, han er en covert narsissist Anonymkode: 46085...e94
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 Har han fått diagnosen?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev: Har han fått diagnosen? han tror ikke det feiler han noe som helst. Han har aldri dratt til noen form for psykolog. Han mener han er 100% frisk. Dessverre har flere av hans Exer sagt til meg han har narsissitiske tendenser, i tillegg har jeg beskrevet det meste til min egen psykolog som kan påstå at han har en svært lignende atferd Anonymkode: 46085...e94
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 Må du ha noe med ham å gjøre i hverdagen, f.eks på jobb eller skole? Har ikke psykologen din et forslag til hvordan du kutter kontakten? Hva med å si at du ikke ønsker å ha kontakt med ham lenger? Eller ghoste om du syns det er lettere. Bruk lenger og lenger tid på å svare. Ha sjeldnere tid til å treffes osv. Anonymkode: 698d1...0e4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 Bare fas han ut gradvis. begynn å si nei når han spør om å møtes, begynn å ignorer meldinger osv. finn på at mobilen din er ødelagt eller at du er syk osv. jeg faset ut min venninde over 3-4 måneder, og hun slang masse dritt om meg en periode etter det men alle vet jo at hun var narsissisist og bare sa ting for å stille seg selv i bra lys og andre i dårlig lys så ingen trodde på det hun sa uansett. jeg blandet meg ikke i dramaet hun prøvde å lage. fikk det mye bedre av å kutte henne ut Anonymkode: 36161...4a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå