VUK Skrevet 29. desember 2018 #1 Del Skrevet 29. desember 2018 Skal på date night med samboer og har et stort behov for å pynte meg skikkelig, altså en fin,elegant kjole. Ala sensuell romantisk kjole. Vi har begge jobbet i hele julen og skal jobbe på nyttårsaften. Jeg trenger virkelig å føle meg pen og vil sette ut samboer. Men vil på et sted der det faller seg naturlig å være så pent kledd. Er ikke kjent så tar imot alle tips og råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 30. desember 2018 #2 Del Skrevet 30. desember 2018 3 timer siden, VUK skrev: Skal på date night med samboer og har et stort behov for å pynte meg skikkelig, altså en fin,elegant kjole. Ala sensuell romantisk kjole. Vi har begge jobbet i hele julen og skal jobbe på nyttårsaften. Jeg trenger virkelig å føle meg pen og vil sette ut samboer. Men vil på et sted der det faller seg naturlig å være så pent kledd. Er ikke kjent så tar imot alle tips og råd. Statholdergaarden eller Feinsmecker. To klassiske og elegante restauranter med stil. Men dyre. Mange andre restauranter du kan (og bør) pynte deg når du drar på også. Bestemmer vel egentlig selv, men ser kanskje litt rart ut med pen kjole på enkel cafe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå