Gå til innhold

avvist mann som fremdeles tar initiativ.

Anbefalte innlegg

Skrevet

han vet at jeg ikke har følelser og han vet jeg "når som helst" kan begynne å date andre eller bli sammen med noen.
Men han fortsetter bare . spør om vi skal finne på noe, sender oppdatering om hva han gjør på jobb og fritiden..hele tiden! jeg har ikke spurt og jeg synes ikke det han driver med er noe interessant. 
Jeg har sagt at jeg ser han som venn og at jeg setter pris på han. 

Anonymkode: d931f...104

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han vet du ser på han som en venn og ikke er romantisk interessert vil han antageligvis fortsette å sende meldinger. 

Skrevet

Den siste setningen din er jo en oppfordring til å fortsette... Si at det ikke blir noe og slutt deretter å svare ham.

Anonymkode: 1355f...f20

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den siste setningen din er jo en oppfordring til å fortsette... Si at det ikke blir noe og slutt deretter å svare ham.

Anonymkode: 1355f...f20

jeg svarer han da nesten aldri. men han har holdt på i over 1 år..

Skrevet

Ønsker du å ikke ha kontakt med ham i det hele tatt? Så lenge du "svarer han da nesten aldri" og har sagt du ser på ham som en venn og setter pris på ham vil han nok fortsette med å kontakte deg. Det er ikke sikker han forstår at du ikke ønsker å høre fra ham, og tar ikke hintet om manglende interesse fra din side. 

Det er mulig du må være mer tydelig på hva du egentlig vil. Kanskje du til og med må si det rett ut at du ikke vil ha kontakt med ham, for så å slutte å svare på alt av henvendelser. 

• Liker 1
Skrevet

Du er klar over at venner holder kontakt ikke sant? Om du ikke vil ha kontakt må du si i fra ordentlig om at du ikke er interessert i vennskap heller. Du holder det åpent når du sier du ser på ham som venn.

Anonymkode: 7d794...88c

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være galt at hun ser på han som en venn og at hun liksom holder det åpent?

Må man bare unngå menn da hvis man ikke har noen romantisk interesse for dem?

Anonymkode: 6cf9b...102

• Liker 1
Skrevet
På 29.12.2018 den 23.16, AnonymBruker skrev:

han vet at jeg ikke har følelser og han vet jeg "når som helst" kan begynne å date andre eller bli sammen med noen.
Men han fortsetter bare . spør om vi skal finne på noe, sender oppdatering om hva han gjør på jobb og fritiden..hele tiden! jeg har ikke spurt og jeg synes ikke det han driver med er noe interessant. 
Jeg har sagt at jeg ser han som venn og at jeg setter pris på han. 

At du ser han som en venn blir jo litt feil om det er unaturlig for deg å finne på ting med han. Det der har jeg aldri sagt til menn som har utrykt følelser: "men vi kan være venner".  Man er jo sjeldent det etter et avslag.

Skrevet

Og hvilken type venn vil du være da? Den som ignorerer, aldri tar kontakt og egentlig er drittsekk?

Anonymkode: a3447...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...