AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Er det noen som har gode forslag til fine julekrybber når man har små barn i huset? Jeg elsker denne fra Alessi- men er usikker på om den er for minimalistisk. Men, den har et barnslig uttrykk synes jeg. Noen som har denne? Forslag tas imot med takk. Anonymkode: 9697e...9f2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Så bare dum ut. Anonymkode: 827bb...fd1 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 På 29.12.2018 den 22.55, AnonymBruker skrev: Er det noen som har gode forslag til fine julekrybber når man har små barn i huset? Jeg elsker denne fra Alessi- men er usikker på om den er for minimalistisk. Men, den har et barnslig uttrykk synes jeg. Noen som har denne? Forslag tas imot med takk. Anonymkode: 9697e...9f2 Den var bare helt grusom. Anonymkode: c92c5...451 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 Vi har denne: Finere i virkeligheten enn på bildene her. Kjøpt hos Christiania Glassmagasin. Skal utvides med engler til neste år. Anonymkode: cd118...10a
Nerine_ Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Tenke ikke julekrybbe i det hele tatt når jeg så den. Hvorfor kan du ikke bare kjøpe en helt ordinær selvom du har småbarn? 3
SoWhat? Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 For noen fæle julekrybber. Unnskyld meg, men for meg er julekrybba det fineste jeg setter fram. Den øverste kan en ikke forbinde med noen julekrybbe i det hele tatt, den neste var penere, men Jesus i ei glasskål? Nei. Takke meg til min egen som er i tre, og som virkelig gjenspeiler det som historien forteller : i en låve og Jesus i ei krybbe. Med halm og i all enkelhet. Det er julekrybbe for meg. Ikke det tullete og fancy som bare er...fælt. Men min smak og mening. 5
Thyra Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 På 29.12.2018 den 22.55, AnonymBruker skrev: Er det noen som har gode forslag til fine julekrybber når man har små barn i huset? Jeg elsker denne fra Alessi- men er usikker på om den er for minimalistisk. Men, den har et barnslig uttrykk synes jeg. Noen som har denne? Forslag tas imot med takk. Anonymkode: 9697e...9f2 Bare kjøp en som ikke er knusbar. Man kan da ha fine julekrybber selv om man har småbarn?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Takk for mange svar! Den er nok en smule spesiell denne fra Alessi, så skjønner godt om den ikke faller i smak hos noen. Willowtree var kjempefin, men litt i overkant dyr ifht hva jeg hadde tenkt legge i en julekrybbe. Kom gjerne med flere forslag! Disse helt ordinære krybbene i tre synes jeg er litt kjedelige. TS Anonymkode: 9697e...9f2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 Playmobil har julekrybbe. Kjempefon- og gøy for ungene å leke med. Mine elsker den. Anonymkode: bc7a6...e39
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Playmobil har julekrybbe. Kjempefon- og gøy for ungene å leke med. Mine elsker den. Anonymkode: bc7a6...e39 En skal ikke leke med julekrybber, Det er ikke et leketøy Anonymkode: 616e9...d85
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #12 Skrevet 4. januar 2019 Jeg har denne, og siden den er ganske dyr, har jeg utvidet etter hvert (og ønsket meg enkelte av figurene i gave). Trenger ikke ha alt komplett fra starten av. Anonymkode: 1e5c9...0fa 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 Vi har denne fra Henning: http://www.henning.no/no/index.html Den er kjempedyr, men vi har samlet på den over tid, og fått delene av forskjellige familiemedlemmer i julegave. Det gjør den litt ekstra for meg, i forhold til å gå inn i en butikk å kjøpe en komplett krybbe. Den er av tre, så den tåler barn, og den er ganske stor. Og så må man ikke ha alle delene med en gang. Vi har fortsatt ikke kamelen, har bare en sau, det har nettopp kommet en ny englefigur som vi ikke har. Anonymkode: ef1c0...9be 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har også den fra Willowtree. Helt nydelig. Har fått mesteparten i gave og kjøpt noe selv. Anonymkode: 468e1...a82
Honey Dew Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har denne fra Henning: http://www.henning.no/no/index.html Den er kjempedyr, men vi har samlet på den over tid, og fått delene av forskjellige familiemedlemmer i julegave. Det gjør den litt ekstra for meg, i forhold til å gå inn i en butikk å kjøpe en komplett krybbe. Den er av tre, så den tåler barn, og den er ganske stor. Og så må man ikke ha alle delene med en gang. Vi har fortsatt ikke kamelen, har bare en sau, det har nettopp kommet en ny englefigur som vi ikke har. Anonymkode: ef1c0...9be Den var nydelig ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå