Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode forslag til fine julekrybber når man har små barn i huset? Jeg elsker denne fra Alessi- men er usikker på om den er for minimalistisk. Men, den har et barnslig uttrykk synes jeg. Noen som har denne?

Forslag tas imot med takk.

E9197B40-6A74-4EF1-8805-6C1D0639D7AE.png

Anonymkode: 9697e...9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bare dum ut.

Anonymkode: 827bb...fd1

• Liker 8
Skrevet
På 29.12.2018 den 22.55, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har gode forslag til fine julekrybber når man har små barn i huset? Jeg elsker denne fra Alessi- men er usikker på om den er for minimalistisk. Men, den har et barnslig uttrykk synes jeg. Noen som har denne?

Den var bare helt grusom. 

Anonymkode: c92c5...451

• Liker 5
Skrevet

Vi har denne: 

x114018_0.jpg.pagespeed.ic.NhOcl1rM8J.we

x114012_0.jpg.pagespeed.ic.BDcf8CRgdd.we

Finere i virkeligheten enn på bildene her. Kjøpt hos Christiania Glassmagasin. Skal utvides med engler til neste år.

Anonymkode: cd118...10a

Skrevet

Tenke ikke julekrybbe i det hele tatt når jeg så den. Hvorfor kan du ikke bare kjøpe en helt ordinær selvom du har småbarn? 

• Liker 3
Skrevet

Willowtree har ei nydelig krybbe! 

• Liker 2
Skrevet

For noen fæle julekrybber. Unnskyld meg, men for meg er julekrybba det fineste jeg setter fram. Den øverste kan en ikke forbinde med noen julekrybbe i det hele tatt, den neste var penere, men Jesus i ei glasskål? Nei. Takke meg til min egen som er i tre, og som virkelig gjenspeiler det som historien forteller : i en låve og Jesus i ei krybbe. Med halm og i all enkelhet. Det er julekrybbe for meg. Ikke det tullete og fancy som bare er...fælt. Men min smak og mening. 

• Liker 5
Skrevet
På 29.12.2018 den 22.55, AnonymBruker skrev:

Bare kjøp en som ikke er knusbar. Man kan da ha fine julekrybber selv om man har småbarn? 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange svar! Den er nok en smule spesiell denne fra Alessi, så skjønner godt om den ikke faller i smak hos noen. 

Willowtree var kjempefin, men litt i overkant dyr ifht hva jeg hadde tenkt legge i en julekrybbe. Kom gjerne med flere forslag!

Disse helt ordinære krybbene i tre synes jeg er litt kjedelige. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Playmobil har julekrybbe.

Kjempefon- og gøy for ungene å leke med.

Mine elsker den.

Anonymkode: bc7a6...e39

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Playmobil har julekrybbe.

Kjempefon- og gøy for ungene å leke med.

Mine elsker den.

Anonymkode: bc7a6...e39

En skal ikke leke med julekrybber, Det er ikke et leketøy

Anonymkode: 616e9...d85

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har denne, og siden den er ganske dyr, har jeg utvidet etter hvert (og ønsket meg enkelte av figurene i gave). Trenger ikke ha alt komplett fra starten av.

Bilderesultat for julekrybbe willow

Anonymkode: 1e5c9...0fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har denne fra Henning:

http://www.henning.no/no/index.html

Den er kjempedyr, men vi har samlet på den over tid, og fått delene av forskjellige familiemedlemmer i julegave. Det gjør den litt ekstra for meg, i forhold til å gå inn i en butikk å kjøpe en komplett krybbe.

Den er av tre, så den tåler barn, og den er ganske stor.

Og så må man ikke ha alle delene med en gang. Vi har fortsatt ikke kamelen, har bare en sau, det har nettopp kommet en ny englefigur som vi ikke har. 

Anonymkode: ef1c0...9be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også den fra Willowtree. Helt nydelig. Har fått mesteparten i gave og kjøpt noe selv. 

Anonymkode: 468e1...a82

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har denne fra Henning:

http://www.henning.no/no/index.html

Den er kjempedyr, men vi har samlet på den over tid, og fått delene av forskjellige familiemedlemmer i julegave. Det gjør den litt ekstra for meg, i forhold til å gå inn i en butikk å kjøpe en komplett krybbe.

Den er av tre, så den tåler barn, og den er ganske stor.

Og så må man ikke ha alle delene med en gang. Vi har fortsatt ikke kamelen, har bare en sau, det har nettopp kommet en ny englefigur som vi ikke har. 

Anonymkode: ef1c0...9be

Den var nydelig ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...