Trampe Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Vi skal betale bryllupet selv, og har bestemt oss for koldtbord til middagen. Poenget med festen er da ikke at alle skal spise seg stappmett på dyr eksklusiv mat Lurte bare på om det er flere som skal ha koldtbord /har hatt det? Hva besto koldtbordet av da? Lurer på om jeg vil sette vekk den varme maten - slik at den blir laget mens vi er i kirka - og vi lager noe selv (ting som kan ordnes på forhånd) Hvor mye skal vi budsjettere med per kuvert hvis vi skal ha koldtbord?
Gjest Melk Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Hvis du søker på koldbord i bryllupsforumet så får du opp masse bra svar.
magnhild Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 vi skal ha det og jeg gleder meg noe utrolig til å sette tennene i det!! Det koster det vi har bestemt oss for, men det er jo valgfritt!
Gjest Madam Felle Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Vi skal også ha koldtbord, og noe av det vi skal ha er: Roastbeef Reker skinke skalldyrfat kylling potetsalat salater Krepsehalesalat waldorfsalat Spekemat eggerøre smør rødbeter og sylteagurker Ulike typer brød eggerøre Dessert: karamellpudding, gele, sjokoladepudding og is Pris ca 7500 og da er det mat til 75 personer
tommeline Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Lurte bare på om det er flere som skal ha koldtbord /har hatt det? Hva besto koldtbordet av da? Lurer på om jeg vil sette vekk den varme maten - slik at den blir laget mens vi er i kirka - og vi lager noe selv (ting som kan ordnes på forhånd) Ville absolutt fått noen andre til å ordne med varmmaten! Men om det er et firma eller en "god hjelper" blir jo opp til dere. Men ville absoultt lagt opp til at dere ikke trenger å tenke på maten i det hele tatt på bryllupsdagen!
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Vi hadde koldtbord, og det var knallsuksess!!! Anbefales på det varmeste!
Coria Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 Prisene på buffeter hos cateringselskaper ligger stort sett mellom 250 og 300 kr kuverten. Hvis du satser på å lage noe av maten selv, kan du sikkert få det billigere.
dyveke Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Vi skal ha koldtbord der all maten er hjemmelaget. Vi ønsker oss bidrag til koldtbordet i stedet for andre gaver fra gjester som bor i nærområdet, og regner med at det blir mye god mat. Vi skal blant annet ha sushi, paier, litt spekemat, diverse salater etc. Vi har ikke regnet på kostnadene siden vi ikke vet hvor mye vi får, og hvor mye vi selv skal stå for enda.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Vi skal ha koldtbord, med alt d vanlige + sjømat av div slag.. Prisen er 160 kr. per person.. Mamma og ene søskenbarnet mitt skal lage litt mat i tillegg, så det blir noe for en hver smak håper vi..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå