Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2005 #1 Del Skrevet 3. april 2005 Er helt ny på bronzer-fronten, men forstår hvorfor det er så populært Burde man kjøpe en kost spesielt beregnet for bronzer? Nå bruker jeg en vanlig pudder-kost, synes egentlig det fungerer bra...men har jo ikke prøvd annet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2005 #2 Del Skrevet 3. april 2005 Er det solpudder du mener , når du sier bronzer? Jeg bruker i alle fall en STOR kost, det synes jeg gir best resultat. (Har prøvd mindre, men da synes jeg ikke det er så lett å få et jevnt og pent resultat.) Om du er fornøyd med kosten du har, så trenger du sikkert ikke noen ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2005 #3 Del Skrevet 3. april 2005 Eh ja..mener solpudder, litt for vant til engelsk nå kjenner jeg. For mange år siden så trodde jeg ikke det var noe poeng i å kjøpe skikkelige øyeskygge-koster . Så er litt skeptisk til å være fornøyd med ting uten å ha prøvd alternativene.. Pudderkosten jeg bruker er rimelig stor..får duge en peride Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2005 #4 Del Skrevet 3. april 2005 Godt verktøy, er halve jobben... Jeg har stor tro på at gode børster er viktig for et bra resultat ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #5 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg bruker den største pudderkosten fra Body Shop til solpudder, siden den er myk og ikke røyter i det hele tatt. Jeg er kjempefornøyd med kostene derfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 3. april 2005 #6 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg bruker den største pudderkosten fra Body Shop til solpudder' date= siden den er myk og ikke røyter i det hele tatt. Jeg er kjempefornøyd med kostene derfra! Det er akkurat den jeg også bruker. Har mange koster fra BS, og er superfornøyd med dem alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå