AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Tips og råd og erfaringer mottas veldig gjerne på pm. Anonymkode: 385d9...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Er ikke noe som heter "høysensitive" unger Anonymkode: 16c6d...7be 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Here we go. Mer om dette skvalderet. Anonymkode: d44eb...75b 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Nei da, ingen her. Ingen i hele verden faktisk. Det er bare Martha. Og kanskje noen av hennes venninner. Seriøst, høysensitive barn finnes ikke. Det finnes mødre med for lite å gjøre og ekstrem trang til å skille seg ut. Anonymkode: ae8cb...9cd 8
addict Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 For det første så kan man ikke sende PM til en anonym bruker.. 3
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke noe som heter "høysensitive" unger Anonymkode: 16c6d...7be Jo, det finnes unger som er mer sensitive enn andre. Det er et personlighetstrekk hos 20 % av befolkningen
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 Hvorfor bruke ordet høysensitivtet? Det å være følsom er jo et helt normalt personlighetstrekk, man trenger vel ikke et helt nytt begrep for å beskrive at en person er følsom? Anonymkode: 49338...0c1 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei da, ingen her. Ingen i hele verden faktisk. Det er bare Martha. Og kanskje noen av hennes venninner. Seriøst, høysensitive barn finnes ikke. Det finnes mødre med for lite å gjøre og ekstrem trang til å skille seg ut. Anonymkode: ae8cb...9cd Jo det finnes høysenstive barn! Sønnen min ble fulgt opp av ppt i barnehagen ettersom han hadde problemer der,å konklusjonen til PPT ble til slutt at han er høysensitiv å takler ikke å ha så mange barn rundt seg. Han ble også utredet for asperger å også der ble konklusjonen at han er høysensitiv,å det ble bhg sin oppgave å sørge for at han ble litt skjermet fra de andre ungene iløpet av dagen så han fikk hentet seg inn igjen. Anonymkode: 3e0a6...5d0 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Å være høysensitiv er langt fra det samme som å være litt følsom. Ett "litt følsomt" barn ville feks ikke fått masse spesial pedagog-timer, og assistenttimer i en barnehage. Det vil ett høysensitiv barn få, fordi det kan være veldig vanskelig for barnet å fungere i en vanlig hverdag, og uten noen form for tilrettelegging vil det kunne utvikle seg til mer alvorlige psykiske lidelser. Hilsen en med førstehånds erfaring. Anonymkode: cd8c5...764 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 4 timer siden, addict skrev: For det første så kan man ikke sende PM til en anonym bruker.. Anonymkode: 89c07...484
TheGirlWhoWaited Skrevet 2. januar 2019 #12 Skrevet 2. januar 2019 Oh Lord, alle disse selvpåførte diagnosene som skal kastes ut i hytt og pine - folk er forskjellige, det betyr ikke at de er syke og at dermed alle andre må ta ekstra hensyn til dem! 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #13 Skrevet 2. januar 2019 6 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Oh Lord, alle disse selvpåførte diagnosene som skal kastes ut i hytt og pine - folk er forskjellige, det betyr ikke at de er syke og at dermed alle andre må ta ekstra hensyn til dem! Høysensitiv er ikke en diagnose, det er et personlighetstrekk. Anonymkode: 50c0d...d40 4
TheGirlWhoWaited Skrevet 2. januar 2019 #14 Skrevet 2. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Høysensitiv er ikke en diagnose, det er et personlighetstrekk. Anonymkode: 50c0d...d40 Jaja, semantikk - noe må man stemple folk med, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #15 Skrevet 2. januar 2019 Det er i alle fall mange i tråden som er rake motsetning til høysensitivitet. Anonymkode: 38647...e5a 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #16 Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er i alle fall mange i tråden som er rake motsetning til høysensitivitet. Anonymkode: 38647...e5a Som jeg pleier å si i disse trådene: Jeg venter på at den første lavsensitive skal melde seg. Jeg venter ennå Anonymkode: d44eb...75b 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #17 Skrevet 2. januar 2019 56 minutter siden, AnonymBruker said: Som jeg pleier å si i disse trådene: Jeg venter på at den første lavsensitive skal melde seg. Jeg venter ennå Anonymkode: d44eb...75b jeg har lavsensitive barn 😂 totalt uempatiske og bryr seg lite om følelser til andre. Ville definitivt ikke «sanse» skilsmisse for de bryr seg bare om seg og sitt. Men så er de under 5 år gamle begge to, så er normalt. 😂 Anonymkode: ae8cb...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå