Gå til innhold

Blå dress og svart kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp. Jeg og kjæresten skal på nyttårsfest, og jeg blir bare mer og mer usikker på om vi "matcher".

Han har både blå og svart dress, men den svarte var en del for stor og satt ikke like pent så det blir blå. Jeg skal gå med en svart kjole med små paljetter og litt glitter. Siden jeg ikke er særlig flink når det kommer til mote trenger jeg litt hjelp her. Hvilke farger burde skjorte, slips, tørkle, osv være da? Burde jeg ha noe spesielt på meg? 

Hvis noen har noen lure tanker eller ideer hadde jeg satt stor pris på det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart går jo til alt, så du trenger ikke bekymre deg. Når det kommer til hvilken farge på slips og tørkle så syntes jeg det er litt tøft med kontraster, men det er jo en smakssak. 

Skrevet

Ikke prøv å matche. Det blir fort Harry 

Anonymkode: 856cf...a97

• Liker 2
Skrevet

Må et par nødvendigvis matche hverandre på fest? 

• Liker 4
Skrevet

Er det en "ting" at par må matche hverandre?    Jeg tenker sjelden over om hvorvidt vi fargematcher eller ei.  Herregud, enda et ilandsproblem!  :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Frøknen skrev:

Svart går jo til alt, så du trenger ikke bekymre deg. Når det kommer til hvilken farge på slips og tørkle så syntes jeg det er litt tøft med kontraster, men det er jo en smakssak. 

Takk!

Skrevet
4 minutter siden, Peonjenta skrev:

Er det en "ting" at par må matche hverandre?    Jeg tenker sjelden over om hvorvidt vi fargematcher eller ei.  Herregud, enda et ilandsproblem!  :rolleyes:

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke prøv å matche. Det blir fort Harry 

Anonymkode: 856cf...a97

Jeg vet ikke hvorvidt det er nødvendig eller vanlig, for dette er jo tydeligvis ikke noe jeg kan. Er vel derfor jeg er her og spør? 😉 Synes ikke det er så harry heller når det er en litt mer fancy samling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...