Totto Skrevet 29. desember 2018 #1 Del Skrevet 29. desember 2018 Tok en øyelokkoperasjon for 3,5 måneder siden, å nå har det begynt å klompe seg over det ene øyet. Ser ut som poppa svor på ribba. Ser mer hissig ut enn på bildet Noe som har vært borti maken? Vil det forsvinne med tiden eller må ny operasjon til tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Del Skrevet 29. desember 2018 Jeg fikk noe lignende. Kirurgen mente det ikke var noe å bry seg med. Gikk til en flink plastisk kirurg på Akademiklinikken som satte kortisonsprøyte (tror jeg) og vips var den kulen borte. Anonymkode: 4a504...7af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Del Skrevet 29. desember 2018 Jeg har operert øyelokkene, men fikk ikke sånn. Hør med kirurgen som opererte deg. Kanskje det kan fikses så lett som hun i innlegget over mitt skriver. Anonymkode: 56ba3...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totto Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 29. desember 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk noe lignende. Kirurgen mente det ikke var noe å bry seg med. Gikk til en flink plastisk kirurg på Akademiklinikken som satte kortisonsprøyte (tror jeg) og vips var den kulen borte. Anonymkode: 4a504...7af Du store verden, da skal jeg teste kortisonsalve før jeg oppsøker spesialisten igjen. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Del Skrevet 29. desember 2018 Akkurat nå, Totto skrev: Du store verden, da skal jeg teste kortisonsalve før jeg oppsøker spesialisten igjen. Takk! Har du noe bilde av øynene dine før operasjinen? Vurderer sånn selv Anonymkode: 66be0...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Del Skrevet 29. desember 2018 32 minutter siden, Totto skrev: Du store verden, da skal jeg teste kortisonsalve før jeg oppsøker spesialisten igjen. Takk! Han satte injeksjon inni kulen. Vet ikke om kortisonsalve vil hjelpe. Neppe. Anonymkode: 4a504...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totto Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du noe bilde av øynene dine før operasjinen? Vurderer sånn selv Anonymkode: 66be0...77f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Del Skrevet 29. desember 2018 Fikk du operasjon fra det offentlige, og hvis det, hvor lang tid måtte du vente fra vurdering til operasjon? Er selv henvist, og har fått brev om at jeg vil få innkalling til vurdering innen uke 8. Anonymkode: d5e1a...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 29. desember 2018 #9 Del Skrevet 29. desember 2018 23 minutter siden, Totto skrev: Oj, wow! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totto Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 29. desember 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du operasjon fra det offentlige, og hvis det, hvor lang tid måtte du vente fra vurdering til operasjon? Er selv henvist, og har fått brev om at jeg vil få innkalling til vurdering innen uke 8. Anonymkode: d5e1a...18f Tror jeg måtte vente 3-4 uker på konsultasjonen og det samme på operasjon. Fikk offentlig. Huff, du må vente lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #11 Del Skrevet 30. desember 2018 17 timer siden, Totto skrev: Tror jeg måtte vente 3-4 uker på konsultasjonen og det samme på operasjon. Fikk offentlig. Huff, du må vente lenge! Oj, ja da gikk det fort hos deg. Jeg ble henvist i begynnelsen av november, ser også at det er ca 20 ukers ventetid. Dette her er i Vestfold, SiV. Du har forresten fått et veldig bra resultat etter operasjonen. Er du fornøyd selv? Anonymkode: d5e1a...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #12 Del Skrevet 30. desember 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noe bilde av øynene dine før operasjinen? Vurderer sånn selv Anonymkode: 66be0...77f Jeg er ikke ta, men håper på å få operasjon. Får vel vite det om etpar mnd. Legger ved bilde av øynene mine. Man føler at man ser både gammel og trøtt ut, i tillegg til at jeg ser veldig tåkete/ uklart. Anonymkode: d5e1a...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totto Skrevet 31. desember 2018 Forfatter #13 Del Skrevet 31. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ta, men håper på å få operasjon. Får vel vite det om etpar mnd. Legger ved bilde av øynene mine. Man føler at man ser både gammel og trøtt ut, i tillegg til at jeg ser veldig tåkete/ uklart. Anonymkode: d5e1a...18f Omtrent som jeg var. Du får ganske sikkert operasjon. Jeg er ganske fornøyd bortsett fra disse klumpene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #14 Del Skrevet 31. desember 2018 19 timer siden, Totto skrev: Omtrent som jeg var. Du får ganske sikkert operasjon. Jeg er ganske fornøyd bortsett fra disse klumpene. Er veldig spent på om jeg får dekket operasjon. Har også begynt å se ekstremt tåkete og dårlig. Tok utvidet synstest rett før jul, og synet mitt har ikke endret seg, så da må det være øyelokkene som er så tunge at de går utover synet. Håper du finner ut av det med klumpene, og at du får rettet opp i det. Anonymkode: d5e1a...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totto Skrevet 31. desember 2018 Forfatter #15 Del Skrevet 31. desember 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er veldig spent på om jeg får dekket operasjon. Har også begynt å se ekstremt tåkete og dårlig. Tok utvidet synstest rett før jul, og synet mitt har ikke endret seg, så da må det være øyelokkene som er så tunge at de går utover synet. Håper du finner ut av det med klumpene, og at du får rettet opp i det. Anonymkode: d5e1a...18f Jeg ble overasket med en gang hvor stort synsfeltet hadde blitt. Har nok gått mye å "dratt opp" pannen for å få bedre syn, derfor hodepine. Jeg har nylig tatt synstest selv, litt mer langsynt da. Tror helt sikkert du får dekket dette! Høres ut som om øyelokkene er grunnen. Nå har mine klumper est opp og er ill røde og kløende. Får la en lege se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #16 Del Skrevet 31. desember 2018 2 minutter siden, Totto skrev: Jeg ble overasket med en gang hvor stort synsfeltet hadde blitt. Har nok gått mye å "dratt opp" pannen for å få bedre syn, derfor hodepine. Jeg har nylig tatt synstest selv, litt mer langsynt da. Tror helt sikkert du får dekket dette! Høres ut som om øyelokkene er grunnen. Nå har mine klumper est opp og er ill røde og kløende. Får la en lege se på det. Ja, du må få sjekket opp de klumpene med legen. Kan jo være en liten bagatell å få ordnet opp, men likevel veldig plagsomt nå. Anonymkode: d5e1a...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå