AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Sliter litt med å finne klær som sitter fint på kroppen min. Spesielt kjole er veldig vanskelig. Er ikke så glad i kjole i utgangspunktet, men hadde vært fint å ha en fin kjole eller to jeg kunne bruke i spesielle anledninger. Jeg er 163 cm høy og ca 58 kilo. Jeg har forholdsvis stor rumpe og veldig små pupper. Det største problemområdet er magen. Har litt ekstra fett der, ikke ekstremt. I tillegg blir magen min veldig fort oppblåst, spesielt når jeg har spist godt, og det gjør man jo gjerne når man er i selskap. Både for å kose seg, og fordi vertskapet lett blir fornærmet om man bare pirker i maten. Trenger derfor en kjole i et snitt som øker volumet på puppene og minker volumet på magen. Er ikke noe glad i hold-in-produkter. Det er ubehagelig, og jeg føler jeg blir enda mer oppblåst. Kan heller ikke ha en kjole med utringing, da jeg ikke klarer å fylle den ut. Jeg har desduten ofte kviser på rygg og bryst og veldig synlige blodårer på brystet. Kjolen må være enten helt lang, eller av en type man kan bruke svarte strømpebukser til, siden jeg har en del synlige blodårer og sprengte blodkar på beina. Mange hensyn å ta. Er det noen som har tips til hvilken kjole jeg bør velge? Anonymkode: 8719c...11d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Jeg fant ikke helt det jeg lette etter, men en kjole som er ettersittende akkurat under brystene, og som går litt mer utover nedover magen enn kjolen på bildet. Anonymkode: 6f236...d8a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Noe slikt? Hvit/lys farge over brystene vil fremheve og "forstørre" brystpartiet, og mørk farge nederst vil forminske det partiet Anonymkode: 6f236...d8a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Har du prøvd denne modellen? Bildet er fra Tiger of Sweden Anonymkode: e2ebd...826
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Bubbleroom.no Anonymkode: 6f236...d8a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe slikt? Hvit/lys farge over brystene vil fremheve og "forstørre" brystpartiet, og mørk farge nederst vil forminske det partiet Anonymkode: 6f236...d8a Ikke så dumt, men den var litt for utringet. Anonymkode: 8719c...11d 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke så dumt, men den var litt for utringet. Anonymkode: 8719c...11d Hva med en hvit eller lys bluse, og et skjørt som går langt opp og som går helt til under bysten? Anonymkode: 6f236...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Føler det er mye lettere å finne skjørt og topp som er flatterende. Men det er jo i følge mange ikke "bra nok" for mange anledninger... Anonymkode: 8719c...11d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Føler det er mye lettere å finne skjørt og topp som er flatterende. Men det er jo i følge mange ikke "bra nok" for mange anledninger... Anonymkode: 8719c...11d Er disse ¨mange¨folk du pleier å være i selskap sammen med? Om det bare er noe du har lest på KG så kan du glemme at det ikke er ¨bra nok¨¨, for det er absolutt bra nok! Anonymkode: e2ebd...826 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #13 Skrevet 29. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er disse ¨mange¨folk du pleier å være i selskap sammen med? Om det bare er noe du har lest på KG så kan du glemme at det ikke er ¨bra nok¨¨, for det er absolutt bra nok! Anonymkode: e2ebd...826 Det er nok mest på KG, ja. Leser ofte her inne at man må ha khole som bryllupsgjest f.eks. Verken buksedress eller skjørt og topp er innafor... Anonymkode: 8719c...11d 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #14 Skrevet 29. desember 2018 Noe slikt? Søk på kjole A-line Anonymkode: 6f236...d8a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #15 Skrevet 29. desember 2018 Jeg har samme kroppstype (og samme utfordringer med oppblåst mage) som Ts, og det som funker for meg er: Smal, litt innsvinget overdel og skjørt som skråner gradvis utover. Kjolen skal ikke være ettersittende, men litt innsving gjør at man virker smalere. Finner jeg en slik skjortekjole blir jeg ekstra glad, da kan jeg velge utringning og evnt. splitt selv. Det skal ikke være en søm som deler overdel og underdel, og kjolen kan med fordel være mønstrete (Har forresten alltid hørt at omslagskjoler skal være så fint hvis man har litt å skjule på midten, men det stemmer ikke med min kropp i alle fall). Anonymkode: efbd1...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #16 Skrevet 29. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok mest på KG, ja. Leser ofte her inne at man må ha khole som bryllupsgjest f.eks. Verken buksedress eller skjørt og topp er innafor... Anonymkode: 8719c...11d Ja, jeg skjønner hva du mener Det fine er at verden der ute ikke er sånn som KG. Så kan det være greit å ha en kjole. Ikke fordi en eller annen bridezilla i vennekretsen skal kaste styringen, men bare fordi der kan være litt kjekt. Med små pupper har du luksusen å kunne velge kjoler som vil få damer med store pupper til å se ut som et vulgært slagskip Rund hals eller crewneck synes jeg passer veldig fint til damer med små pupper. Du vil helst ikke ha dyp utringning hverken foran eller på ryggen, og litt vidde i nederdelen (fra livet og ned)? En kjole du kan style med et pent belte for å få frem livlinjen enda bedre. Er vi dette området? Lagt link i bildet, som trykker du på bildet så kommer du til kjolen på nettet. Anonymkode: e2ebd...826 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #17 Skrevet 29. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skjønner hva du mener Det fine er at verden der ute ikke er sånn som KG. Så kan det være greit å ha en kjole. Ikke fordi en eller annen bridezilla i vennekretsen skal kaste styringen, men bare fordi der kan være litt kjekt. Med små pupper har du luksusen å kunne velge kjoler som vil få damer med store pupper til å se ut som et vulgært slagskip Rund hals eller crewneck synes jeg passer veldig fint til damer med små pupper. Du vil helst ikke ha dyp utringning hverken foran eller på ryggen, og litt vidde i nederdelen (fra livet og ned)? En kjole du kan style med et pent belte for å få frem livlinjen enda bedre. Er vi dette området? Lagt link i bildet, som trykker du på bildet så kommer du til kjolen på nettet. Anonymkode: e2ebd...826 Mulig. Måtte i så fall prøve den for å se hvordan den satt på min kropp. Anonymkode: 8719c...11d 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #18 Skrevet 29. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig. Måtte i så fall prøve den for å se hvordan den satt på min kropp. Anonymkode: 8719c...11d Alltid veldig lurt og smart å prøve. Merker er forskjellige. Det var kanskje mest modelltypen jeg tenkte på da jeg la bildet Klassisk modell som det bør være mulig å finne i mange forskjellige materialer og farger, og fra flere forskjellige merker. Her er en fra Filippa K Det er flere kjoler jeg tror kunne være fine til deg hos Filippa K Anonymkode: e2ebd...826
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #19 Skrevet 29. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alltid veldig lurt og smart å prøve. Merker er forskjellige. Det var kanskje mest modelltypen jeg tenkte på da jeg la bildet Klassisk modell som det bør være mulig å finne i mange forskjellige materialer og farger, og fra flere forskjellige merker. Her er en fra Filippa K Det er flere kjoler jeg tror kunne være fine til deg hos Filippa K Anonymkode: e2ebd...826 Nei,nei,nei.... Her får du en søm midt på ( problem)magen, og et skjørt som blir mye videre ned fra den summen. Ikke en heldig fasong! Anonymkode: efbd1...ebb 2
Lille-pus Skrevet 29. desember 2018 #20 Skrevet 29. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei,nei,nei.... Her får du en søm midt på ( problem)magen, og et skjørt som blir mye videre ned fra den summen. Ikke en heldig fasong! Anonymkode: efbd1...ebb Er det det brede feltet som skiller kjolens overdel fra kjolens skjørt (som et belte) du tenker på? Du er veldig bastant på at den modellen blir katastrofe på TS. Om hun liker modellen så ville jeg prøvd den om jeg var TS. Husk at basert på det TS har fortalt så har både du og jeg skapt oss et bilde av TS kropp. Jeg er ikke så helt sikker på at noen av oss har skapt oss et helt korrekt bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå