AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Del Skrevet 29. desember 2018 Vi vurderer en uke i neste års juleferie på en av de karibiske øyene, etter en ukes opphold i USA. Har eventuelt med et barn på 10 år, så tenker vi bør sikte oss inn mot et resort med gode bassengfasiliteter. Noen tips fra noen som har feriert her? Har sett på Bahamas, Jamaica og den Dominikanske Republikk primært, men er veldig åpen for andre forslag også:-) Anonymkode: e9ef0...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Del Skrevet 30. desember 2018 Basseng med klorvann når du har varmt hav like i nærheten (vel, det bør du)? Anonymkode: 87b6c...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 30. desember 2018 #3 Del Skrevet 30. desember 2018 Dominikanske rep er utrolig fint og hadde nok foretrukket det fremfor Jamaica med barn. Bahamas har jeg ikke vært på men har en venn derfra som sier det er fantastisk der. Ellers så er det mange jeg kjenner fra Karibien som skryter veldig av Puerto Rico og sier det er den fineste øya 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Del Skrevet 30. desember 2018 TS her. Tusen takk for tips - da skal jeg sjekke ut Puerto Rico:-) Til deg som lurte på basseng: ja, basseng er mer populært blant mange barn enn langgrunne sandstrender....de er ikke så velegnet for hopping og lek, så kun strand blir ikke så gøy for en aktiv 10-åring. Skulle vi reist på kjæresteferie hadde nok vi landet i en bungalow på en strand i Aruba eller St Lucia, men alt til sin tid:-) Anonymkode: e9ef0...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #5 Del Skrevet 30. desember 2018 Vi trivdes utrolig godt på Aruba og Curacao, og der er det trygt for barn Anonymkode: 69463...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå