Gå til innhold

Gnagsår i Timbeland vintersko😖

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et par Timberland mukluk i mange år. Men her på Vestlandet har vi ikke så mye snø så blir ikke brukt så mye hvert år.

Jeg elsker skoene, helt perfekte når vi skal på fjellet, men de gir meg de verste gnagsår😖 Har prøvd med gnagsårplaster men de blir bare rullet av mens jeg går med dem. Prøvd tykkere sokker for å fylle ut skoen bedre, men ingenting hjelper.

Noen som har noen tips? Nå skal vi på fjellet igjen og vil ha en tur uten gnagsår🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sportstape! Klipper du av en ca 5 cm lengde og har 2- 3 lag på hælen. Slik har jeg måtte gjøre med mine M77, og det fungerer helt topp :) 

Anonymkode: f343f...a06

Skrevet

Anonymkode: f343f...a06

Skrevet

Jeg hadde ett par Timberland Canard sko, men de måtte jeg gi opp etter en måned. Fikk så store gnagsår, selv etter bare litt bygåing?! Skoene var ikke for små, men virket helt feil konstruert for en normal hæl? Kanskje noe lignende med dine? I så fall hjelper de ikke med gnagsårplaster.. Bare å investere i nye sko😑

Anonymkode: afbe3...d87

Skrevet

Samboeren min jobber i forsvaret og de bruker sportstape, eventuelt med gnagsårplaster under 😊 Har fungert på meg med turskoene jeg alltid får skikkelige gnagsår av.

Du må ankre sportsapen skikkelig da, rundt hele foten nesten 😛

Skrevet

Flere par sokker, jeg bruker to par tennissokker som adidas, nike etc og ullsokker over. Og knyte godt. Jeg kjøpte litt store slik at jeg kunne ha to par ullsokker i om det ble veldig kaldt, men jeg er jo egentlig aldri steder det er så kaldt...

Anonymkode: 2270c...eb1

Skrevet

Tuuusen takk for mange bra tips!

Sportstape hadde jeg ikke tenkt på en gang! Samt bytte til andre sokker😊

Håper det funker for vil ikke ha nye sko😄

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ett par Timberland Canard sko, men de måtte jeg gi opp etter en måned. Fikk så store gnagsår, selv etter bare litt bygåing?! Skoene var ikke for små, men virket helt feil konstruert for en normal hæl? Kanskje noe lignende med dine? I så fall hjelper de ikke med gnagsårplaster.. Bare å investere i nye sko😑

Anonymkode: afbe3...d87

Ja skal ikke mye til her heller før gnagsårene kommer😭 Jeg vet om et par andre som har samme skoene som ikke har det problemet så enten er jeg uheldig med akkurat den modellen eller så er det min fot som absolutt ikke passer dette designet😳 Hadde ikke orket styret om det var noe billig, men de koster jo rundt 2000,-😔

Skrevet

Jeg tror jeg har hørt noe om nylonstrømper under sokkene, men sportstape hjelper helt klart. Har det allerede kommet gnagsår må du på med gnagsårplaster først.

Anonymkode: ede0c...f6e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...