AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 jeg driver å fikser dette kortet, men jeg vil ikke betale for forsikring nå da jeg har fra banken min. Men jeg lurer på om denne kan kjøpes i ettertid? Anonymkode: 1d041...50a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Kjøp deh en skikkelig reiseforsikring. Forsikring på kredittkort er supert hvis du skal kreve tilbake kofferten din i ettertid. Ikke fullt så kult når du ligger i Tyrkia på et offentlig sykehus og ingen snakker språket ditt og regninga ender opp på en halv mill som du må legge ut for selv. Anonymkode: 6694a...6ed
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp deh en skikkelig reiseforsikring. Forsikring på kredittkort er supert hvis du skal kreve tilbake kofferten din i ettertid. Ikke fullt så kult når du ligger i Tyrkia på et offentlig sykehus og ingen snakker språket ditt og regninga ender opp på en halv mill som du må legge ut for selv. Anonymkode: 6694a...6ed Helårsforsikring. Kredittkortet har en forsikring men du kan kjøpe en helårsforsikring til 1800 ca... Anonymkode: 1d041...50a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helårsforsikring. Kredittkortet har en forsikring men du kan kjøpe en helårsforsikring til 1800 ca... Anonymkode: 1d041...50a Jeg er klar over det, men jeg jobber i forsikring og jeg anbefaler deg å kjøpe fra et selskap som driver med reiseforsikring. Ikke kredittkort. Først og fremst på grunn av nettverket du trenger hvis noe skjer. Man kjøper ikke legetjenester av en rørlegger bare fordi de har førstehjelpskurs. Anonymkode: 6694a...6ed
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg driver å fikser dette kortet, men jeg vil ikke betale for forsikring nå da jeg har fra banken min. Men jeg lurer på om denne kan kjøpes i ettertid? Anonymkode: 1d041...50a Jeg forstår ikke helt spørsmålet - i ettertid av hva ? Du kan ikke kjøpe en reiseforsikring og tro at den dekker en reise du bestilte to måneder tidligere. Alle forsikringer gjelder for tilfeller som skjer i etterkant av oppstart forsikring. Forsikring i kredittkort gjelder som hovedregel for reiser som er betalt med minst 50% av kredittkortet. En helårs reiseforsikring gjelder fra du går ut døren. Blir du skadet på vei hjem fra butikken, hjelper det deg lite om du kjøpte melken med kredittkortet. Anonymkode: c9f54...9c3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg driver å fikser dette kortet, men jeg vil ikke betale for forsikring nå da jeg har fra banken min. Men jeg lurer på om denne kan kjøpes i ettertid? Anonymkode: 1d041...50a Norwegian sine reiseforsikringer er høyst upålitelige etter vår erfaring. Kortet er ikke verdt å bruke engang dersom du har andre kredittkort. Betaler du reisen med minst 50 % av kostnadene med kredittkort så får du reiseforsikring inkludert. Men Norwegian er høyst vanskelige i alle typer forsikringer og reklamasjoner. Anonymkode: 0d480...81a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norwegian sine reiseforsikringer er høyst upålitelige etter vår erfaring. Kortet er ikke verdt å bruke engang dersom du har andre kredittkort. Betaler du reisen med minst 50 % av kostnadene med kredittkort så får du reiseforsikring inkludert. Men Norwegian er høyst vanskelige i alle typer forsikringer og reklamasjoner. Anonymkode: 0d480...81a takk. det står bare at man kan kjøpe en helårsreiseforsikring som gjelder i 90 dager. altså du kan være borte i 90 dager. Anonymkode: 1d041...50a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: takk. det står bare at man kan kjøpe en helårsreiseforsikring som gjelder i 90 dager. altså du kan være borte i 90 dager. Anonymkode: 1d041...50a Du må lese en gang til, for her har su lest feil på betingelsene for kortet som utløser obligatorisk reiseforsikring. Anonymkode: 0d480...81a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må lese en gang til, for her har su lest feil på betingelsene for kortet som utløser obligatorisk reiseforsikring. Anonymkode: 0d480...81a Altså, jeg kan kjøpe en helårsforsikring. Er litt skummelt dersom de formulerer seg så dårlig da. jeg har ikke kjøpt den, for jeg har allerede forsikring men den gjelder i 70 dager. den er fra banken min. Anonymkode: 1d041...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå