AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 ..og ble sjokkert. Så så sliten og dratt ut. Vet at "frisørspeil" ikke er det mest flatterende, men jeg satt der kun i 10 min for en enkel hårklipp. Jeg vet at jeg har blitt eldre og har noen aldringstegn, men jeg ser ikke såå herpa ut i speilet hjemme eller i kamera. Hvis det der var sannheten så må jeg ta facelift asap. Ble deprimert av synet. Så ut som en sliten 45-åring og er 34. Moro! 😳 Anonymkode: 1cf85...942 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Jeg er 26, og ser også ut som en sliten 45-åring hos frisøren. Fælt lys ❤️ Anonymkode: 3e6bb...049 25
Djungelvrål Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Ja veeeet! Grusomt. Har kommet nysminket til frisøren og følt meg ganske fin heeelt til jeg setter meg i stolen. Ser jo død ut!! 10
wintergirl Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Samme her. Føler jeg trenger facelift selv når jeg ser i frisørspeil. Mange sier det, så får si at det er noe seriøst galt med beslysninga da😃 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Jeg er bare helt herlig deilig. I speilet hos frisøren, i speilet hjemme, i speilet hos naboen... Og alle andre speil. Anonymkode: cec3a...ed9 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Huff ja. Jeg ser ikke bare gammel og dradd ut, jeg mister trekk i ansiktet og blir som en potet. Ser JÆVELIG stygg ut, og er en av grunnene til at jeg heller striper og klipper håret hjemme. Anonymkode: 3478e...c25 5
Gjest middagshøyden Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 Skal en miste alt en har av selvtillit skal en studere seg selv i et frisørspeil. Det er helt forferdelig!
smalls Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 Jeg ser helt forferdelig ut i både frisørspeil og butikkspeil. Tenker "Ser jeg virkelig så ille ut?!" 😳 Liker det jeg ser i speilet hjemme og føler jeg er fint sminket, men det er helt til jeg ser meg i frisørspeil eller butikkspeil! Alt det stygge kommer frem. Urk! 🙄 Skal jeg til frisøren eller prøve klær, så prøver jeg ikke å se på ansiktet, men ser jeg likevel. Får jo sjokk! 5
Gjest bienvilleparish Skrevet 30. desember 2018 #9 Skrevet 30. desember 2018 Har ikke vært hos frisøren på et tiår, men kjenner meg igjen i det å se stygg ut i butikkspeil. Føler seg fin når man reiser hjemmefra og skal se seg i et speil på butikken i forbifarta og får mildt sagt sjokk over hvor stygg man faktisk er
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. desember 2018 #10 Skrevet 30. desember 2018 Jeg ofrer ikke en tanke til hvordan jeg ser ut i speil.
smalls Skrevet 30. desember 2018 #12 Skrevet 30. desember 2018 35 minutter siden, Professor Orm skrev: Haha, sånn man føler seg 🤣🤪 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #13 Skrevet 30. desember 2018 Huff gruer meg hver gang jeg skal til frisør og har faktisk bevisst valgt bort frisørsalonger som har vinduer (dagslys er nesten enda verre enn kunstig lys)😅 men til tross for dette så ser jeg helt grusom ut der jeg sitter og prøver så godt jeg kan å unngå å studere meg selv i speilet for å ikke ødelegge dagen og humøret mitt helt..føler meg så stygg. Anonymkode: 5c91d...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #14 Skrevet 30. desember 2018 Og jeg som trodde det bare var meg som opplevde det hos frisøren!! 🙈 Anonymkode: 7f991...c17 12
Gjest Hold the door Skrevet 30. desember 2018 #15 Skrevet 30. desember 2018 (endret) 3 timer siden, Professor Orm skrev: Haha, kjenner meg igjen. Endret 30. desember 2018 av Hold the door
Duff Skrevet 30. desember 2018 #16 Skrevet 30. desember 2018 Takk og lov for at jeg ikke er alene om dette. 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #17 Skrevet 30. desember 2018 Jeg er også ekstremt stygg i frisørspeilet Anonymkode: e7bd0...daf 3
wintergirl Skrevet 30. desember 2018 #18 Skrevet 30. desember 2018 Må le når jeg leser alle kommentarene her inne😂 Ikke av onde hensikter altså. Tror de fleste her inne ser bra ut, men mange gøyale kommentarer midt oppi "dritten" 😄 Det verste er at vi føler omtrent det samme, som en lenger oppe skrev; mister trekkene mine og ser ut som en potet😂 Flere jeg kjenner hater å se seg i frisørspeil, så det er noe alvorlig galt med belysningen hos frisørene😨 Husker en episode for en del år siden hvor jeg satt hos frisøren og la merke til de verste rynkene i panna. Men det har jeg altså ikke. Ikke på bilder, eller andre speil. Skjønner mange hater å gå til frisøren. Tenk å jobbe som frisør og hver dag måtte se seg selv i de speilene der. Hvordan takler de det? 😱 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #19 Skrevet 30. desember 2018 Jeg får de gigantiske mørkeblå ringene under øynene og en dobbelthake av en annen verden hos frisøren. Syns ellers jeg ser bedre ut enn det der, selv på bilder tatt av andre. Fatter ikke hvorfor man skal se så stygg ut der, hvor man gjerne prøver å se bra ut 🙄 Anonymkode: 1cd36...dc7 3
Glimre Skrevet 30. desember 2018 #20 Skrevet 30. desember 2018 Haha, akkurat sånn har jeg det og! Ansiktet mitt ser så pløsete og fælt ut, det er som om trekkene mine bare forsvinner! Tenker på det hver gang jeg er hos frisøren - "Hva, ser jeg såå stygg ut??!!?", så altså hver 3. måned får selvtilliten min en grei knekk Visste ikke at det gjaldt for flere, men litt godt at det ikke bare er meg 😄😅 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå