Gå til innhold

Litt skuffet over butikker som har sluttet å selge julebrus!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Det er romjul, fortsatt er julepynten oppe, året er ikke omme. Kun dager siden jul. Har vært i 2 butikker men julebrusen er utsolgt!😞 why?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julebrus er sesongvarer. Mange kjøper den, det er begrensede mengder, og nå er det utsolgt. 

Anonymkode: f3d4b...57b

• Liker 6
Skrevet

OMG!   Klarer du deg til over nyttår??  Overlever du....?   :nigo:

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julebrus er sesongvarer. Mange kjøper den, det er begrensede mengder, og nå er det utsolgt. 

Anonymkode: f3d4b...57b

Trodde de pleide å selge det ut i januar også. Var på butikken for to dager siden, da var det også utsolgt

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

OMG!   Klarer du deg til over nyttår??  Overlever du....?   :nigo:

Nei😂

Skrevet

De har «sluttet å selge» fordi det er utsolgt. Nå får de ikke inn julebrus før neste år. Det ligger liksom i navnet JULEbrus at det er sesongvare som produseres til jul. Når det er tomt er det tomt. En forferdelig forbrytelse mot menneskeheten, selvsagt, men du får bite tenna sammen og gjøre ditt beste.

BE STRONG! 

KEEP CALM AND CARRY ON!

osv osv ;) 

Anonymkode: d52d2...c9a

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet, det er krise! Elsker julebrus jeg og :) Spesielt den fra Hamar. De hadde noen få flasker med rød julebrus på Kiwi i dag, ellers er det skralt rundt om.. Hvor bor du ts? Fikk tips om at i Groruddalen i Oslo så var det fullt av både julebrus, ribbe og marsipangriser 🎅

Anonymkode: e896a...dd0

Skrevet

Vært på et par butikker i dag, og det var masse julebrus i ulike varianter, så gjetter du har vært uheldig. 

Anonymkode: 84bfa...b76

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Vil dessverre ikke oppgi bosted/by, men får nok ta et par turer til andre butikker i nærområdet for å se. Mulig jeg bare var uheldig 

Skrevet

Var utsolgt her og. Skulle kjøpt flere når jeg hadde sjansen, men sånn er det.

Skrevet

Husker jeg dro ut for å kjøpe julebrus like over nyttår i fjor. Av light varianten var det masse igjen, men den med sukker var utsolgt. Jeg var ute etter den med sukker...

Skrevet

Jeg fikk kjøpt veldig billig julebrus i dag. De sukkerfrie variantene av CB julebrus og Sørlandsjulebrus, ble solgt for 5 kr pr 1,5 liters flaske. De var på en lokal Kiwi-butikk. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvorfor det ? Jula er jo over :)

AnonymBruker
Skrevet

Coop Marked Feiring har masse julebrus igjen, du kan dra dit 😊

Anonymkode: 434f5...23b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...