AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 er det normalt? synes det er så pinlig når man er voksen, så skal man liksom lære seg og sette grenser...og så blir man vrang bare for å være vrang? Anonymkode: 1f02f...06e
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 (endret) Tror alltid det ligger noe bak oppførselen til folk. De aller fleste er ikke vrange for å være vrange Endret 29. desember 2018 av Kjærlighetsbarn98
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Tror alltid det ligger noe bak oppførselen til folk. De aller fleste er ikke vrange for å være vrange nei, det som ligger bak er at de føler at de ikke har satt nok grenser fra før, føler at alle andre kommer med for mye meninger mens de selv bare sitter på sidelinjen. så får de en rar ide om at de også skal "bli sett" , og begynner å komme med meninger de ikke har peiling på, tar avgjørelser som ikke er lønnsomme, men er nå bestemt på at dette SKAL de, bare for å bevise at de kan, eller kan sette grenser... :S synes det er så stakkarslig. Anonymkode: 1f02f...06e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Jeg skjønner ikke....... Anonymkode: 08ca6...d70
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Ofte er jeg uenig fordi jeg ikke gidder å være enig. Enda oftere sier jeg at jeg er enig, kun for å slippe kverulering og hønse gnål. Anonymkode: 92e29...46e 1
Gjest Nina1975 Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei, det som ligger bak er at de føler at de ikke har satt nok grenser fra før, føler at alle andre kommer med for mye meninger mens de selv bare sitter på sidelinjen. så får de en rar ide om at de også skal "bli sett" , og begynner å komme med meninger de ikke har peiling på, tar avgjørelser som ikke er lønnsomme, men er nå bestemt på at dette SKAL de, bare for å bevise at de kan, eller kan sette grenser... :S synes det er så stakkarslig. Anonymkode: 1f02f...06e Sånn som dette ble svigermor etter å ha begynt hos psykolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå