AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Bør menn være glattbarbert under armene? hva er fordelen med det? hva bør man bruke, maskin, høvel, krem ellrt annet? Anonymkode: 23e71...81d
Måbarefåsiat... Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Min mann rydder litt opp av og til, men aldri glattbarbert. Heldigvis.
Nerine_ Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Nei det syns jeg ikke. Liker hårete menn😄 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Min mann kjører på med glattbarbert. Han begynte med det lenge innen vi møttes. Aldri vært noe jeg tenker på! Anonymkode: 18850...fa2
Ella Ellefantella Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Digger hårete menn, men synes de godt kan klippe det under armene, dvs stusse det, ikke ta det vekk! Ikke kortere enn at det kan brukes saks. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 Nei. Og det bør ikke damene heller. Anonymkode: bd00a...903
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 Min mann gjør det. Jeg har aldri bedt ham om det, og syntes det var rart i starten. Nå er jeg blitt vant til det, og har forstått at armhulene er veldig erotiske soner for ham, og at det er derfor han tar håret bort. Med hår føler han ikke berøring der på samme måte. Anonymkode: be86b...f95 1
Gjest Tigress Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 Det synest eg folk må få bestemme heilt sjølv.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Nei, ikke lyse menn i hvertfall. Men trimme er helt greit. Gingere med ginger kroppshår kan fjerne det. Anonymkode: 49685...408
Gjest Krampus Skrevet 29. desember 2018 #11 Skrevet 29. desember 2018 Hvis han krever det av meg, så krever jeg det av ham. Hvis det ikke spiller noen rolle for ham hva jeg gjør med armhulene mine, så lar jeg ham gjøre hva han vil med sine. Så enkelt. Har ingen preferanse.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 Nei, nei, nei. Anonymkode: 246bb...4a1
Thyra Skrevet 29. desember 2018 #14 Skrevet 29. desember 2018 9 minutter siden, Tigress skrev: Det synest eg folk må få bestemme heilt sjølv. Selvsagt må folk bestemme selv. Men personlig synes jeg menn ser best ut med kroppshår. Det er ikke særlig maskulint å drive med for mye hårfjerning. De kan eventuelt trimme litt dersom det er veldig mye. Men i utgangspunktet synes jeg menn kun skal trimme nesehårene, og ørehårene, om de har det. Og de kan godt trimne øyenbrynene om de er veldig lange, ikke nappe dem i form, bare stusse ekstra lange hår.
Million Skrevet 29. desember 2018 #15 Skrevet 29. desember 2018 Å fjerne armhulehår minsker svettelukten, så det er vel bare positivt antar jeg, om en mann shaver vekk hår der. Har aldri tenkt over noe fra eller til om en mann "bør" fjerne det, som det står i overskriften. Jeg mener ikke noe fra eller til om hva andre "bør" gjøre med armhulene sine. Men ja, det er enklere å holde seg luktfri når det gjelder svette, dersom håret er fjernet. 1
BerntHulken Skrevet 29. desember 2018 #16 Skrevet 29. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bør menn være glattbarbert under armene? hva er fordelen med det? hva bør man bruke, maskin, høvel, krem ellrt annet? Anonymkode: 23e71...81d Nei, for det klør noe jævlig når det vokser ut igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #17 Skrevet 29. desember 2018 21 minutter siden, æøå* skrev: Nei, for det klør noe jævlig når det vokser ut igjen. Det tror jeg er ganske individuelt. Jeg barberer mine, og klør aldri. Har mye mindre problemer med svettelukt når armhulene er glattbarbert. Anonymkode: 700cf...9a7
Djungelvrål Skrevet 29. desember 2018 #18 Skrevet 29. desember 2018 Ja. Da blir det mindre svettelukt.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #19 Skrevet 29. desember 2018 35 minutter siden, Million skrev: Å fjerne armhulehår minsker svettelukten, så det er vel bare positivt antar jeg, om en mann shaver vekk hår der. Har aldri tenkt over noe fra eller til om en mann "bør" fjerne det, som det står i overskriften. Jeg mener ikke noe fra eller til om hva andre "bør" gjøre med armhulene sine. Men ja, det er enklere å holde seg luktfri når det gjelder svette, dersom håret er fjernet. DOES SHAVING YOUR ARMPITS REDUCE SWEAT? The short answer is no — shaving your armpits won't make you sweat less. However, trimming or shaving your armpit hair can help make antiperspirant more effective and reduce the appearance of sweat stains on your shirts. Anonymkode: a57d9...04f
Million Skrevet 29. desember 2018 #20 Skrevet 29. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: DOES SHAVING YOUR ARMPITS REDUCE SWEAT? The short answer is no — shaving your armpits won't make you sweat less. However, trimming or shaving your armpit hair can help make antiperspirant more effective and reduce the appearance of sweat stains on your shirts. Anonymkode: a57d9...04f Det blir mindre plass til bakterier, ergo mindre svettelukt. Jeg sa ikke at det blir mindre svette, men LUKTEN blir det mindre av, om man barberer seg. Hvert enkelt hårstrå har plass til millioner av bakterier. Det sier seg selv at null hår gir mindre plass til bakterier, og færre bakterier blir mindre lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå