Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg møte ei venninne som jeg hjemme på ferie fra Bergen til lunsj. Saken er at vi hadde et lite crush for ca 1 år siden. Vi hadde en periode med masse kontakt og det endte med at vi gikk til sengs én gang. Jeg slet litt med prestasjonsangst, men det virka som hun hadde forståelse for det. I etterkant mista vi litt kontakt, først og fremst pga avstanden.

For en 29 år gammel mann som praktisk talt er jomfru og som aldri har opplevd genuin, gjensidig interesse fra jenter sitter denne perioden igjen som en veldig fin opplevelse, og jeg har veldig lyst til å fortelle henne dette i morra (selv om jeg antageligvis utelater akkurat den jomfru-biten, haha).

Jeg forsøker ikke å vinne henne tilbake, og det er ingen kjærlighetserklæring (selv om jeg har tenkt mye på henne kan jeg ikke akkurat påstå at mine kjærlighetsmessige følelser for henne er spesielt sterke). Men for meg synes jeg det hadde vært hyggelig at hun fikk vite at det var en viktig personlig opplevelse som betydde mye for meg og som ga meg masse selvtillitt videre.

Hu er ei reflektert, jordnær jente så jeg håper hun tar det til seg. Men ønsker ikke å freake henne ut. Er det best å la temaet ligge og heller prate om andre ting? Eller tror dere det hadde vært greit å nevne det? Dagen i morra blir forøvrig ikke første gang vi møtes siden vi gikk til sengs sammen

Anonymkode: 43e2d...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke hun forstår helt hva du mener hvis du ikke nevner jomfrubiten. Å si at det på den ene siden var en veldig viktig opplevelse for deg, men på den andre siden at det ikke må forstås som en kjærlighetserklæring, er bare forvirrende. Litt oppklarende at du praktisk talt er jomfru. 

Spørsmålet er hva du vil oppnå med det. Risikoen for å freake henne ut er selvsagt tilstede. 

Anonymkode: 06a9e...571

• Liker 4
Skrevet

Jeg nevnte det for henne tidligere at jeg ikke har så mye erfaring med jenter. Prøvde å være litt diffus, men mulig hun allerede har klart å lese mellom linjene

TS

Skrevet

Jeg har slått meg mer til ro at jeg lar det være. Hu har invitert meg på lunsj og vi er venner som har en god tone. Jeg bør vel bare være glad for at vi fortsatt har kontakt :) liten grunn til å rote rundt i gammel historie

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes i og for seg at det er en fin ting å meddele, men i rett setting på en måte. Uten at jeg egentlig kan komme med noe gode forslag til hva rett setting kan være. Det avhenger liksom av tonen og graden av fortrolighet dere imellom. Jeg kunne sagt noe sånt til den ene av mine gode venner, men ikke til noen andre. 

Anonymkode: a5a40...d98

Skrevet

Nei, la være. Nå er dere venner og du skal snakke om venneting, ikke de tingene du nevner her, selv om de var viktige for deg. Jeg hadde opplevd det veldig kleint og hadde vurdert om jeg skulle gradvis avsluttet kontakten, da det kan virke som du fremdeles er interessert i mer av det gamle.

La dette være et fint minne og la det bli med det.

Anonymkode: e3884...c7c

• Liker 2
Skrevet

Det tilhører fortiden og dine minner. Ikke alle minner, selv om de er felles, skal deles. Da må du røpe jomfrubiten. Hvis ikke kan hun tro at du vil mer og få kalde føtter. Hva er din mening bak dette? Man står ikke i takknemlighetsgjeld for å ha delt god sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...