AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Samboere gjennom 1/2 år. Vi har bryllupsplanene klare (drømmene) Vi kjøpte ringer å skulle forlove oss 18 januar. Han er av typen: gift innen 1 år fra forlovelse. I går: 28.12 fikk jeg positiv graviditetstest. Vi har snakket om barn, men jeg sa: giftemål først. Hva faen nå? Han syntes plutselig det ble litt stress... det blir et liite utebtyllup. Hjelp mottas med stor takk. Anonymkode: d365f...d04
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Hvor langt på vei er du? Det her går veldig fort i svingene så fra en som ikke har tro på at kjærligheten overvinner alt så ville jeg tenkt praktisk. 1. Hvor viktig er bryllupet for dere? Er det viktig å få det bryllupet dere drømmer om eller er ikke selve bryllupet så viktig bare dere blir gift? 2. Hvor langt på vei er du og rekker dere et bryllup? 3. Hvordan er formen din? 4. 6mnd er ikke lenge så hvordan er det økonomiske? Har dere råd til både barn og bryllup samtidig? Lykke til. Anonymkode: c0b14...95d 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt på vei er du? Det her går veldig fort i svingene så fra en som ikke har tro på at kjærligheten overvinner alt så ville jeg tenkt praktisk. 1. Hvor viktig er bryllupet for dere? Er det viktig å få det bryllupet dere drømmer om eller er ikke selve bryllupet så viktig bare dere blir gift? 2. Hvor langt på vei er du og rekker dere et bryllup? 3. Hvordan er formen din? 4. 6mnd er ikke lenge så hvordan er det økonomiske? Har dere råd til både barn og bryllup samtidig? Lykke til. Anonymkode: c0b14...95d Bryllupet er nok hakket mer viktig for meg. Han ønsker å gifte seg han også men skjønner ikke den "før barn" greia mi. Jeg har to barn fra før. Viktigheten er å bli mann å kone, så blir det en liten seremoni og fest med de nermeste i en lavvo på em/kveld. Er 8 uker på vei. Og vi mangler igrunn lite for å få til et bryllup. Formen min er super(enda). Blir egentlig ingen ekstrautgifter med bryllup. Svigerfar betaler alkoholen. Og maten er ikke noe problem. Kaker er det folk som baker. Har alt hi trenger til barnet. Da jeg har 2 fra før og har spart etter dem. Anonymkode: d365f...d04
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Om det ikke plager deg å gifte deg med mage, så ta bryllupet på våren, vel? Maibryllup og julibaby? Anonymkode: 7103a...04e 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Når jeg var barn syntes jeg alltid det var så stas at jeg var med på mine foreldres bryllupsbilde (Stor kul på mamma`s mage ) Anonymkode: eac73...e30 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Jeg synes du virker svært dobbelmoralsk når du sier du vil gifte deg med ham før du får barn, når du har TO barn fra tidligere. Hvor kommer etikken din fra?? Anonymkode: 1aa7b...b0e 11
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 Jeg forstår ikke helt hva du spør om råd etter, hvis bryllupet er planlagt? Anonymkode: b61f5...987 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #8 Skrevet 30. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du virker svært dobbelmoralsk når du sier du vil gifte deg med ham før du får barn, når du har TO barn fra tidligere. Hvor kommer etikken din fra?? Anonymkode: 1aa7b...b0e Ts: Mulig du syntes det. Men det er mye av grunnen til ønsket:) Anonymkode: d365f...d04
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #9 Skrevet 30. desember 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke helt hva du spør om råd etter, hvis bryllupet er planlagt? Anonymkode: b61f5...987 Det er planlagt i form av at vi vet hva vi vil. Spørsmålet er hvordan finne ut når:) Anonymkode: d365f...d04
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #10 Skrevet 30. desember 2018 Går an å gifte seg først og utsette selve bryllupsfesten til etter baby er født. Eller så bare ta det nå til våren, mens du er gravid. Høres jo ut som dere har planlagt mye allerede så går sikkert greit det? Forstår ikke helt hva du spør om egentlig (Skjønte ikke helt det med at dere har "planlagt" frieri 18. januar) Anonymkode: 94842...f3a 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #11 Skrevet 31. desember 2018 Du har to barn fra før, så hvis jeg var deg ville jeg ventet til neste år, ordnet barnevakt (besteforeldre tar ansvar for ungen f.eks.) og hatt et bryllup der du kan være med på festen. Du blir jo uansett ikke uskyldsren (eller barnefri) brud, og da er vel hele poenget med bryllup først egentlig borte? Anonymkode: 66612...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 Ts: Da har han satt dato da til 11 mai😍 Anonymkode: d365f...d04 1
Sirah Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts: Da har han satt dato da til 11 mai😍 Anonymkode: d365f...d04 Så spennende 😍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå