AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Del Skrevet 29. desember 2018 Liker å lage meg en ekstra god middag, men fantasien har stoppet opp i år. Kveite? Sushi fra Alex? En biff med fløtegratinerte poteter? Rødvin og popcorn? Helstekt kylling? (Resten blir til suppe) Anonymkode: 5b19f...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Del Skrevet 29. desember 2018 Kalkunbryst Stekes i stekepose evt. Og ha samme tilbehør som man bruker til helstekt kalkun. Anonymkode: f9cc0...bde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Del Skrevet 29. desember 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kalkunbryst Stekes i stekepose evt. Og ha samme tilbehør som man bruker til helstekt kalkun. Anonymkode: f9cc0...bde En ting til på lista der:) Anonymkode: 5b19f...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Del Skrevet 29. desember 2018 Jeg elsker sushi, så jeg hadde helt klart valgt det. Her blir det kalkunfilet, stekt i stekepose, da vi får middagsgjester. Anonymkode: 9505b...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 29. desember 2018 #5 Del Skrevet 29. desember 2018 Andebryst! Det er tusen varianter med tilbehør, alt fra asiatisk til klassisk fransk. Aner ikke hva jeg hadde valgt, jeg elsker and i alle varianter. Idag blir det andebryst her i huset, med klassisk fransk tilbehør tror jeg (bitter appelsinsaus, sprø ovnsstekte poteter, grønn salat ev også noe mer grønnsaker). På nyttårsaften blir det langtidsstekt and med kinsisk vri, pannekaker, hoisindaus, plommesaus etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Del Skrevet 29. desember 2018 Big one🤠♥️ Eller biff/ris med bernaisesaus 😋 Anonymkode: b6e19...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Del Skrevet 29. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Big one🤠♥️ Eller biff/ris med bernaisesaus 😋 Anonymkode: b6e19...351 😂 Heller nok mot Sushi. Anonymkode: 5b19f...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå