Gå til innhold

Fetisj

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du vet at vi kan se du svarer deg selv?

Anonymkode: 7931c...539

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner på det å føle meg liten. Som i liten penis. En merkelig fetisj jeg først forstod i voksen alder, men som har vært med meg så lenge jeg kan huske. Man har jo på følelsen av at menn ønsker å være størst mulig. Og her tenner jeg på det å være liten. Ikke mange som forstår denne fetisjen. Jeg tenner på sammenligninger, erting og ydmykelse. Selv om sistnevnte er for meg en delt kategori. Jeg har blitt avvist mens jeg har stått naken foran ei dame, og blitt ufattelig tent av det, men det fører også med seg en del andre følelser jeg ikke liker like godt. Small Penis Humiliation er en bred kategori. Jeg liker best den lystbetonte ertingen. Ikke den mørkeste ydmykelsen.

Samtidig er jeg ikke fetisjen min. Den er med meg hele tiden, men den tar ikke over. Jeg ville fint klart å leve i et forhold uten at hun måtte mate meg med denne fetisjen. Den er på en måte en bonus for meg. Ikke noe mer.

Skrevet

Har en fetish for å se dama mi bli knullet av andre menn, mens jeg må være trofast med henne. At hun gjør det hun vil å kan dra hjem med en annen mann når vi er på byen hjemme. Drar hjem å venter på henne til hun kommer hjem nypult å enda våt og så slikker jeg henne. Får bare ha samleie med henne 1 dag i mnd. Resten av sexen får hun dekket av andre menn, men må slikke henne hver kveld. Får ikke lov å runke alene, er bare hun som bestemmer når jeg får orgasme. Må ofte gå med kukbur på, sånn at hun er sikker på at jeg ikke runker.

Anonymkode: 0c75d...ff9

• Liker 1
Skrevet

Selv om det ikke helt passer definisjonen (del av menneskekroppen) så har jeg en fetisj på store bryster, E og F cup. Størrelsen gjør at de nødvendigvis må henge. Kan dry nurse slike i det uendelige.

• Liker 1
Skrevet

Godt det er noen fordomsfrie mennesker her inne som veier opp for de som kaller oss creepy.

AnonymBruker
Skrevet
På 30.12.2018 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Heel fashion for men. Hvor er dett i såfall ikke i Norge i hvertfall. Tror jeg hadde stusset hadde jeg sett en mann med støvletter eller hæler. Litt rart eller🤭

Anonymkode: 7e643...f81

Jeg så det sist jeg var i Berlin. Virket ikke som at noen hevet noen øyenbryn pga. dette, så heller ikke at noen stirret. Det var snakk om knehøye støvletter med halvhøy (rundt 3") hæl. Resten av antrekket var noenlunde normalt, kanskje litt mer eksentrisk enn gjennomsnittet men ikke veldig spesielt. 

Anonymkode: 2b517...d14

AnonymBruker
Skrevet
På 29.12.2018 den 15.10, AnonymBruker skrev:

Har støvlettene på utsiden av skinny jeans synes selv det er stilig. Gikk inn med støvlettene med lav hæl på utsiden av jeans inn på en bensinstasjon og dama bak disken reagerte ikke😉

Anonymkode: 7e643...f81

Gutt eller?

Anonymkode: 2a132...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...