Gå til innhold

Fetisj

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er en creepy samtale med creepy mennesker. Takk for meg....

Anonymkode: ec3a3...46a

Ja, det er nok det beste, livet utenfor A4-bobla er nok ikke noe for deg.

Anonymkode: af40f...3c5

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soveposer er mi greie

Anonymkode: 770fd...b18

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Soveposer er mi greie

Jo trangere, jo bedre også, kanskje? :wink:

Skrevet

Du får min fulle støtte gå me damestøvletter om du vil har brukt mine knehøyde ute blandet folk også dog med lav hæl. Har faktisk fått noen positive reaksjoner. Bare å kjøre på du vil føle det mer normalt etterhvert. Alt kan tilvennes. 

Anonymkode: 7e643...f81

Skrevet

Elsker å rimme jenter :)  (kunn når jeg er trygg på hygienen dems da)

Skrevet

Nå har jeg fått en del tilbakemeldinger hva menn mener om hæler og damestøvletter som jeg som mann bruker å liker å ha på meg. Er også veldig nyskjerrig hva dere damer mener som selv liker å å med  støvletter selv mener. Hvordan ville dere reagert om dere så en mann med damestøvletter eller pumps som vist på bilde. Er det ikke lov for menn å ta på skotøy som en digger på dere damer. Ønsker gjerne tilbakemelding fra dere😄

Skrevet

Har støvlettene på utsiden av skinny jeans synes selv det er stilig. Gikk inn med støvlettene med lav hæl på utsiden av jeans inn på en bensinstasjon og dama bak disken reagerte ikke😉

BBB4EA47-FB9B-47E5-8F72-99C795D6A82F.jpeg

Skrevet

"Seksuell fetisjisme er seksualitet der konkrete gjenstander, handlinger eller ideer blir tillagt seksuell tiltrekningskraft. Slike seksualiserte objekter og personlige, seksuelle særinteresser kalles seksuelle fetisjer. Hos et fåtall personer er fetisjen eller fetisjene helt nødvendige for at de skal føle lyst, tenne seksuelt eller oppnå seksuell tilfredsstillelse, mens andre anser fetisjen som en foretrukket metode for å føle størst mulig seksuell nytelse."

Anonymkode: 50901...83f

Skrevet

Var jo stilig med pumps til dress på mann må jeg faktisk innrømme. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg fått en del tilbakemeldinger hva menn mener om hæler og damestøvletter som jeg som mann bruker å liker å ha på meg. Er også veldig nyskjerrig hva dere damer mener som selv liker å å med  støvletter selv mener. Hvordan ville dere reagert om dere så en mann med damestøvletter eller pumps som vist på bilde. Er det ikke lov for menn å ta på skotøy som en digger på dere damer. Ønsker gjerne tilbakemelding fra dere😄

Du spør flere ganger hva vi damer mener om at du som mann bruker skotøy som først og fremst forbindes med damesko/-støvletter. For meg må du gjerne ha denne fetisjen, jeg føler meg ikke krenket eller 'skadet'. Men jeg blir heller verken imponert, interessert eller opphisset. Dersom min partner hadde hatt en slik fetish, ville det vært turn off for meg. 

Skrevet

Flere ting:

Nylonstrømper syntes jeg er utrolig sexy og deilig. Det er stay ups og strømper med holder. Men også å se jenter i skjørt/kjole/bukser hvor man ser nylon på leggene er utrolig sexy. Det er noe med stoffet - deilig å ta på og kjenne mot beina og kuken. Hender hvis jeg kommer over ei venninnes strømpebukse f.eks. at jeg runker litt i den (ikke spruter bare kjenner og føler litt)

Og så tenner jeg veldig på CFNM - at mannen er naken sammen med påkledd jente/r - det er pirrende og da blir jeg liksom veldig "naken" mens jenta har makta.. litt ekshibisjonisme tror jeg...

Så ser jeg ei flott jente på nettet eller på tv som er sexy kledd med skjørt/sorte strømper.. da hender det at jeg setter meg godt i sofaen og drar noen tak :)

Anonymkode: 8215a...803

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har støvlettene på utsiden av skinny jeans synes selv det er stilig. Gikk inn med støvlettene med lav hæl på utsiden av jeans inn på en bensinstasjon og dama bak disken reagerte ikke😉

BBB4EA47-FB9B-47E5-8F72-99C795D6A82F.jpeg

👌

Anonymkode: 2afcd...f20

Skrevet

Elsker menn i hvite tennissokker. Helst i kombinasjon med bukser hvor sokkene synes. I vans. 

Anonymkode: 2afcd...f20

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo trangere, jo bedre også, kanskje? :wink:

Det er nok noe i det.

Merkelig greie det med fetish, Har lurt litt på hvorfor denne formen, og hva som trigget det, langt tilbake. Har liiksom ikke vært lek med partner og funnet ut at det var gøy, Men har alltid likt det.

Skrevet

Googlet high heel fashion men og det dukket opp mange bilder. Leste at høye hæler er fashion faktisk enkelte steder for menn. Bilde nummer to er faktisk mannen mer stilig med høye hæler en uten se selv og bedøm. Må innrømme at hæler til dress var elegant, men uvant syn. 

1DE01A0D-6D5C-4F5C-BFCF-6B7345249BB4.png

0B8D90B3-FD82-4299-8153-096D3E6B4FFF.png

18893A1A-2D2D-4A50-8C6A-95C92FDA4AF8.png

39CF8620-BEA3-4B39-8CCF-3E3C0C0969EA.jpeg

5680977B-4472-4C40-A1BE-B93376D3D3F4.png

1BDCC373-AFB2-4EE0-8939-3DB5A5C222E7.jpeg

Skrevet

Heel fashion for men. Hvor er dett i såfall ikke i Norge i hvertfall. Tror jeg hadde stusset hadde jeg sett en mann med støvletter eller hæler. Litt rart eller🤭

Skrevet

Hæler er for damer🤨ikke menn

Skrevet

Hæler og damestøvletter ligger i ordet, dette er sko som damer kun kan gå med. 

Skrevet

Går av og til med damestøvletter, gir meg en god følelse, dessuten er damestøvletter mer elegante enn klompete herresko. Stå på ikke bry deg om hva andre mener👍

Skrevet

Turn off......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...