Gå til innhold

Fetisj

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, SlemUlv skrev:

Hvordan er dette å få noe presset på seg, bare fordi en mann tilfeldigvis går litt annerledels kledd? 
Kvinner går i "herreklær" rett som det er, uten problemer. 

Ungene mine skal slippe å se menn utkledd som damer. Og i særdeleshet fordi vedkommende er ute og lar oss være en del av hans sexliv.

At ulvedama som er helt sexfiksert gjør det er nå en ting men jeg fatter ikke de andre som forsvarer slike perversiteter.

Anonymkode: ec3a3...46a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke dette er like sjarmerende antrekk på menn.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi har skjønt at du er grisekinky og har preferanser helt utenfor normalen. Det jeg mener å si er at det ikke er så sjarmerende for oss normale mennesker å få dette «presset på oss» siden greia åpenbart er å bli sett av andre i slikt. 

Både pervoer og normale burde la være å presse sexgreiene sine på andre mennesker.

Skader ingen med å ta på et par lange støvletter, en er ganske skjør hvis en ikke tåler å se det. Husk at det var menn som gikk med lange støvletter først adlie, kongelige, hærførere samme gjaldt hæler konger gikk med dette først, men så har damene tatt over dette fra oss menn😆synes jeg kler klassiske ridestøvletter på mine slanke ben😁

Anonymkode: 7e643...f81

• Liker 1
Skrevet

Hva med tilstander?

Anonymkode: 8331b...5a7

Skrevet
13 minutter siden, SlemUlv skrev:

Hvordan er dette å få noe presset på seg, bare fordi en mann tilfeldigvis går litt annerledels kledd? 
Kvinner går i "herreklær" rett som det er, uten problemer. 

Helt enig og ganske uskyldig når noen liker en ting

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skader ingen med å ta på et par lange støvletter, en er ganske skjør hvis en ikke tåler å se det. Husk at det var menn som gikk med lange støvletter først adlie, kongelige, hærførere samme gjaldt hæler konger gikk med dette først, men så har damene tatt over dette fra oss menn😆synes jeg kler klassiske ridestøvletter på mine slanke ben😁

Du synes det du snakker om nå, og bildene du legger ut sender de samme signalene?

Tror jeg på vegne av alle landets småbarnsforeldre kan si at vi ikke ønsker å være en del av din seksualitet.

Finn noen likesinnede du kan kle deg ut med 😊

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ungene mine skal slippe å se menn utkledd som damer. Og i særdeleshet fordi vedkommende er ute og lar oss være en del av hans sexliv.

At ulvedama som er helt sexfiksert gjør det er nå en ting men jeg fatter ikke de andre som forsvarer slike perversiteter.

Jeg finnes ikke sexfiksert, takk. 

Men han skal jo ikke "gå utkledd som dame".. han skal ha på seg sko. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes det du snakker om nå, og bildene du legger ut sender de samme signalene?

Tror jeg på vegne av alle landets småbarnsforeldre kan si at vi ikke ønsker å være en del av din seksualitet.

Du kan ta det med ro går ikke rund med dem så du vil nok slippe å se noe så uskyldig som en mann med hæler. Det kan bli sterk kost for noen dessverre. Finnes værre ting i verden

Skrevet
9 minutter siden, SlemUlv skrev:

Helt enig har ikke noe med at en fiksert bare en fetisj, snakker om skotøy😆

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skal ikke småbarn tåle å se en mann i kvinneklær, eller en kvinne i mannsklær?

Og hva har det med seksualitet å gjøre? Er sekualitet og kjønn eller kjønnsnormer det samme?

Jeg skjønner rett og slett ikke et plukk av dette argumentet jeg, men jeg ser at mange bruker det, fremdeles uten at jeg forstår hvorfor.

Eller, når jeg ikke legger godviljen til forstår jeg hvorfor, dere er redd barna deres skal bli påvirket til å bli "avvikere" selv, for det virker jo å være smittsomt og farlig bare å se det, i følge dere.

Jeg håper for barna deres skyld at ingen av de finner ut at de er homofile eller kjønnsavvikere på annen måte, for dere virker ikke som rett type foreldre til å håndtere det på en god måte.

Anonymkode: af40f...3c5

• Liker 6
Skrevet
29 minutter siden, SlemUlv skrev:

hvis det er snakk om bare sko så er jeg enig, men bildene viser jo noe annet.

synes imidlertid det er kleint at når jeg og ungene ser han i damesko (som han understreker er viktig) så blir han kåt av det.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

synes imidlertid det er kleint at når jeg og ungene ser han i damesko (som han understreker er viktig) så blir han kåt av det.

jeg blir som sagt kåt av Bergensk, er det kleint også? Legger du merke til om noen er kåte om du går forbi dem?

• Liker 2
Skrevet

Vi snakker ikke om kåthet, det står ingen steder, bare det at jeg liker følelsen av å ha på nor en liker og synes er stilig

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sikkert sær, men jeg blir veldig kåt av kvinnfolk med kvinnelige former. Uten klær.

Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

jeg blir som sagt kåt av Bergensk, er det kleint også? Legger du merke til om noen er kåte om du går forbi dem?

Hvis alle som snakker bergens-dialekt får deg kåt så har du et problem.

At du synes det er greit at andre objektifiserer deg og kanskje barna dine til bruk for å hisse seg selv opp seksuelt får du stå for sjøl.

Du synes kanskje blottere er festlige også?

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal ikke småbarn tåle å se en mann i kvinneklær, eller en kvinne i mannsklær?

Og hva har det med seksualitet å gjøre? Er sekualitet og kjønn eller kjønnsnormer det samme?

Jeg skjønner rett og slett ikke et plukk av dette argumentet jeg, men jeg ser at mange bruker det, fremdeles uten at jeg forstår hvorfor.

Eller, når jeg ikke legger godviljen til forstår jeg hvorfor, dere er redd barna deres skal bli påvirket til å bli "avvikere" selv, for det virker jo å være smittsomt og farlig bare å se det, i følge dere.

Jeg håper for barna deres skyld at ingen av de finner ut at de er homofile eller kjønnsavvikere på annen måte, for dere virker ikke som rett type foreldre til å håndtere det på en god måte.

Anonymkode: af40f...3c5

Du har sett flere menn med støvletter eller hæler flott da er jeg ikke alene. Vet at skogfrosk er vanlig fetis, men har kun sett en annen mann med knehøyde støvletter. Jeg tenkte kult at han tør å gjøre som han vil

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker ikke om kåthet, det står ingen steder, bare det at jeg liker følelsen av å ha på nor en liker og synes er stilig

Så fetisj er ikke en seksuell greie nå plutselig?

Skrevet

Hvis alle som snakker bergens-dialekt får deg kåt så har du et problem.

At du synes det er greit at andre objektifiserer deg og kanskje barna dine til bruk for å hisse seg selv opp seksuelt får du stå for sjøl.

Du synes kanskje blottere er festlige også?

what?? Hvordan får du det til, at noen som liker å bruke SKO bruker deg eller barna dine for å hisse seg selv opp?? 😮 nå må du gi deg! 
Dette har ingenting med andre en vedkommende å gjøre, som altså liker å gå i sko! Det har ikke noe med deg, eller barn å gjøre! 

Og nei, jeg har det med å anmelde blottere, merkelig som jeg er. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle skjønt dette, om det gjaldt full latex catsuit liksom. Med åpent skritt og alt dette. Det kan fint holde seg på rett arena som fetishklubber, pride paraden... 

Men sko... Jeg klarer ikke se problemet med et par sko. Menn går jo gjerne i skinnyjeans.. så det er heller ikke særlig unormalt lengre. 

Javel, så går han hjem og kanskje runker etterpå, men det betyr fortsatt ikke at han drar andre inn i sitt sexliv. 

• Liker 5
Skrevet

Har støvlettene på utsiden av skinny jeans synes selv det er stilig. Gikk inn med støvlettene med lav hæl på utsiden av jeans inn på en bensinstasjon og dama bak disken reagerte ikke😉

• Liker 2
Skrevet

Dette er en creepy samtale med creepy mennesker. Takk for meg....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...