AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Hva er din rareste? Anonymkode: 8331b...5a7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Er litt fetish på legger og lår i nylon, elsker stay-ups på de rette beina. Beføle og ta på, mens man har samleie...nydelig. Anonymkode: 109de...f96 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Jeg er veldig svak for store peniser, samt brede skuldre og litt muskler, spesielt i underarmene er også nærmest en fetisj for meg. Anonymkode: ec3a3...46a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig svak for store peniser, samt brede skuldre og litt muskler, spesielt i underarmene er også nærmest en fetisj for meg. Anonymkode: ec3a3...46a Fetisj handler om objekter og ikke mennesker. Objektene kan ha forbindelse til menneskekroppen som fks røde lakksko. Du snakker om hva du tenner på, men dette går ikke under fetisj. Anonymkode: d0e25...ce1 4
SlemUlv Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Sexual fetishism or erotic fetishism is a sexual fixation on a nonliving object or nongenital body part https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fetishism
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fetisj handler om objekter og ikke mennesker. Objektene kan ha forbindelse til menneskekroppen som fks røde lakksko. Du snakker om hva du tenner på, men dette går ikke under fetisj. Anonymkode: d0e25...ce1 Ok, unnskyld. Håper noen andre gir dere det dere trenger for å få nappet løkene deres 😁 Anonymkode: ec3a3...46a 2
Gjest Alterego666 Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 (endret) Jeg har så mange at det nærmest dekker hele spekteret, og da blir vel hele fetisj-begrepet utvannet. Jeg er nok rett og slett bare veldig seksuelt orientert og sensitiv for seksuell stimulans. Endret 29. desember 2018 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Fetisj handler om objekter og ikke mennesker. Objektene kan ha forbindelse til menneskekroppen som fks røde lakksko. Du snakker om hva du tenner på, men dette går ikke under fetisj. Anonymkode: d0e25...ce1 Så ikke noe abstrakt, en tanke? Anonymkode: 8331b...5a7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Jeg elsker damer med støvletter og høye hæler får ikke nok av det. Derfor har jeg som mann selv kjøpt overknee støvletter med stiletthæler. Har planer om å vise meg med dem ute på lite folkelige steder. Har noen ganger gått med klassiske damestøvletter ute samt pumps. Synes det er spennende å bli sett med det. Rart dette med fetisj, men spennende. Er dette en grei fetisj synes dere. Vil gjerne høre meninger. Anonymkode: 7e643...f81
Brunhilde Skrevet 29. desember 2018 #11 Skrevet 29. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg elsker damer med støvletter og høye hæler får ikke nok av det. Derfor har jeg som mann selv kjøpt overknee støvletter med stiletthæler. Har planer om å vise meg med dem ute på lite folkelige steder. Har noen ganger gått med klassiske damestøvletter ute samt pumps. Synes det er spennende å bli sett med det. Rart dette med fetisj, men spennende. Er dette en grei fetisj synes dere. Vil gjerne høre meninger. Anonymkode: 7e643...f81 Jeg tenker at en hvilke som helst fetisj som ikke skader deg selv eller andre er greit, og din må absolutt være innenfor. Jeg tror egentlig ikke jeg har noen spesielle fetisjer, litt kjedelig sånn, gitt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 Jeg elsker damer med støvletter og høye hæler får ikke nok av det. Derfor har jeg som mann selv kjøpt overknee støvletter med stiletthæler. Har planer om å vise meg med dem ute på lite folkelige steder. Har noen ganger gått med klassiske damestøvletter ute samt pumps. Synes det er spennende å bli sett med det. Rart dette med fetisj, men spennende. Er dette en grei fetisj synes dere. Vil gjerne høre meninger. Her er bilder av det jeg har kjøpt, har ennå ikke gått med stilett overknee pleaser ute, men blir utrolig spennende Anonymkode: 7e643...f81
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #13 Skrevet 29. desember 2018 18 minutter siden, Brunhilde skrev: Jeg tenker at en hvilke som helst fetisj som ikke skader deg selv eller andre er greit, og din må absolutt være innenfor. Jeg tror egentlig ikke jeg har noen spesielle fetisjer, litt kjedelig sånn, gitt. 18 minutter siden, Brunhilde skrev: Jeg tenker at en hvilke som helst fetisj som ikke skader deg selv eller andre er greit, og din må absolutt være innenfor. Jeg tror egentlig ikke jeg har noen spesielle fetisjer, litt kjedelig sånn, gitt. Ja greit å slippe å ha en fetisj, men å ha det gjør det også litt spennende. For min del er det spennende å se reaksjon på damer som selv normalt bruker høye støvletter og hæler. Reaksjonene er positive de ser bare litt og kommer ikke med negative reaksjoner. Lurer jo fælt på hva de tenker når de ser en mann med damestøvletter og hæler😆 Anonymkode: 7e643...f81
Geojak Skrevet 29. desember 2018 #14 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, SlemUlv skrev: Sexual fetishism or erotic fetishism is a sexual fixation on a nonliving object or nongenital body part https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fetishism Samme artikkel 😉 While medical definitions restrict the term sexual fetishism to objects or body parts,[1]fetish can also refer to sexual interest in specific activities in common discourse
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #15 Skrevet 29. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker damer med støvletter og høye hæler får ikke nok av det. Derfor har jeg som mann selv kjøpt overknee støvletter med stiletthæler. Har planer om å vise meg med dem ute på lite folkelige steder. Har noen ganger gått med klassiske damestøvletter ute samt pumps. Synes det er spennende å bli sett med det. Rart dette med fetisj, men spennende. Er dette en grei fetisj synes dere. Vil gjerne høre meninger. Her er bilder av det jeg har kjøpt, har ennå ikke gått med stilett overknee pleaser ute, men blir utrolig spennende Anonymkode: 7e643...f81 Jeg tror ikke dette er like sjarmerende antrekk på menn. Anonymkode: ec3a3...46a 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #16 Skrevet 29. desember 2018 Er jo enig at en ikke kan bruke dette til hverdags. Det er snakk om å kjenne spenning og kun kanskje bli sett av noen få i løpet av en fem minutter mens en har damestøvletter på seg. Ekstra gøy er det hvis ei annen dame kommer forbi med damestøvletter og jeg har det samme på😄 Det å bli sett med dette gir et rush, ganske uskyldig da. Noen som mener dette er Ok heller stikk motsatt. Er nyskjerrig.. Anonymkode: 7e643...f81
SlemUlv Skrevet 29. desember 2018 #17 Skrevet 29. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke dette er like sjarmerende antrekk på menn. Anonymkode: ec3a3...46a DET kommer helt an på mannen! Jeg har sett menn i sånne antrekk, som virkelig ser sexy ut 😄 ja til mangfold! 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #18 Skrevet 29. desember 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: DET kommer helt an på mannen! Jeg har sett menn i sånne antrekk, som virkelig ser sexy ut 😄 ja til mangfold! Ja, vi har skjønt at du er grisekinky og har preferanser helt utenfor normalen. Det jeg mener å si er at det ikke er så sjarmerende for oss normale mennesker å få dette «presset på oss» siden greia åpenbart er å bli sett av andre i slikt. Både pervoer og normale burde la være å presse sexgreiene sine på andre mennesker. Anonymkode: ec3a3...46a 2
SlemUlv Skrevet 29. desember 2018 #19 Skrevet 29. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi har skjønt at du er grisekinky og har preferanser helt utenfor normalen. Det jeg mener å si er at det ikke er så sjarmerende for oss normale mennesker å få dette «presset på oss» siden greia åpenbart er å bli sett av andre i slikt. Både pervoer og normale burde la være å presse sexgreiene sine på andre mennesker. Anonymkode: ec3a3...46a Hvordan er dette å få noe presset på seg, bare fordi en mann tilfeldigvis går litt annerledels kledd? Kvinner går i "herreklær" rett som det er, uten problemer. 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #20 Skrevet 29. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, vi har skjønt at du er grisekinky og har preferanser helt utenfor normalen. Det jeg mener å si er at det ikke er så sjarmerende for oss normale mennesker å få dette «presset på oss» siden greia åpenbart er å bli sett av andre i slikt. Både pervoer og normale burde la være å presse sexgreiene sine på andre mennesker. Anonymkode: ec3a3...46a Skulle ønske det var mulig å gi tomler ned på dette forumet. Anonymkode: af40f...3c5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå